Vince Minten

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

inloggen my vodafone lukt niet

Als ik wil inloggen op de My Vodafone app krijg ik de melding “er zijn geen rollen beschikbaar voor gebruiker”. Hierdoor kan ik niet inloggen? Wat kan ik hieraan doen om wel weer te kunnen inloggen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Vince Minten . Welkom hier!

Oh jee. Wat er mis gaat weet ik niet, maar ik help je graag verder! Nu zie ik dat je geen gegevens in je profiel opgenomen hebt, dus ik kan niet gelijk zien hoe en wat. Wil je je gegevens invullen? @Energieboy  heeft je hiervoor een uitleg gegeven :-). 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Vince Minten 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is echt iets voor een medewerker van Vodafone om naar te kijken. Wat voor abonnement heb je eigenlijk? Misschien dat het daar aan ligt? Omdat dit iets is voor een Vodafone medewerker, wil je dan in je instellingen, hier op de community, je gegevens aanvullen. Dan kan de medewerker gelijk voor je online kijken wat er aan de hand is. Wat in te vullen en hoe, kijk hier!

Succes en het gaat wel goed komen 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Vince Minten . Welkom hier!

Oh jee. Wat er mis gaat weet ik niet, maar ik help je graag verder! Nu zie ik dat je geen gegevens in je profiel opgenomen hebt, dus ik kan niet gelijk zien hoe en wat. Wil je je gegevens invullen? @Energieboy  heeft je hiervoor een uitleg gegeven :-). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic