LeonM

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

inloggen my vodafone app

Ik ben geregistreerd bij my vodafone. Als ik bij my vodafone via mijn computer inlog (via internet), dan gaat het goed.
Ik heb de app op mijn telefoon gedownload. Als ik hier wil inloggen, dan krijg ik de melding dat het het inloggen is mislukt. Ik heb ook al een keer de app verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd. Ook dit helpt niet.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
LeonM
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nieuw wachtwoord opvragen lukte ook niet,
Toen naar de vodafonewinkel gegaan. Het bleek dat mijn account gerest moest worden. De medewerker van de winkel heeft met Vodafone gebeld om het account te resetten. Dit werd direct gedaan. Hierna kon ik met een nieuw wachtwoord inloggen.
Bedankt voor de suggesties.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @LeonM,

Welkom op het Vodafone Forum!

Het inloggen op My Vodafone en in de app werkt met dezelfde gegevens en database. Het is dan inderdaad vreemd dat het niet werkt.

Gebruik je wel de inloggegevens van My Vodafone Persoonlijk? Of maak je gebruik van My Vodafone Zakelijk? Je kunt namelijk alleen inloggen met de gegevens van My Vodafone Persoonlijk.
LeonM
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Marc,
Ik log in met vodafone persoonlijk (dus met mijn telefoonnummer), ik heb geen vodafone zakelijk account.
Zojuist weer geprobeerd, maar het inloggen lukt nog steeds niet.
Heb je nog meer suggesties?
Gr. Leon
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Leon, probeer eens je wachtwoord voor My Vodafone te resetten? Dat doe je door bij het inlogscherm op je PC de "wachtwoord vergeten" optie te gebruiken. Je krijgt dan een tijdelijk wachtwoord en kunt vervolgens een nieuw instellen.

Probeer het eens met dat nieuwe wachtwoord? En probeer eens je nummer als 06 en als 316?
LeonM
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nieuw wachtwoord opvragen lukte ook niet,
Toen naar de vodafonewinkel gegaan. Het bleek dat mijn account gerest moest worden. De medewerker van de winkel heeft met Vodafone gebeld om het account te resetten. Dit werd direct gedaan. Hierna kon ik met een nieuw wachtwoord inloggen.
Bedankt voor de suggesties.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Bedankt voor het plaatsen van de oplossing.
Fijn dat het uiteindelijk toch gelukt is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic