1
Vraag
2
Reacties
peecee

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

inloggen met app lukt niet

ik krijg de melding dat er geen rollen voor deze gebruiker zijn

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Een warm welkom op de Vodafone Community @peecee!

De foutmelding "Geen rollen beschikbaar" betekent: "leeg account". Er zit dus nog geen account gekoppeld aan jouw gegevens.

Hiervoor zijn twee oplossingen:

💡Probeer in dit geval altijd eens in te loggen op My Vodafone via de website. Vervolgens kun je bij Profiel je mobiele nummer koppelen aan je account. Daarna zou alles weer moeten werken. Is dit niet het geval? Snel door naar optie 2 dan!

💡 Vul, als je dit nog niet gedaan hebt, bij je profiel de volgende gegevens aan: mobiele nummer, naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het bankrekeningnummer. Stuur ons even een reactie dat het inloggen via de website ook niet lukte. Wij resetten dan vervolgens je account en sturen je een uitnodiging om een nieuw account aan te maken. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @peecee ,

 

Ik neem aan dat het gaat om de MyVodafone app?

 

Heb je al eens geprobeerd de app te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren? Dit neemt vaak foutmelding weg. Wellicht zou je eventueel je wachtwoord kunnen wijzigen als dat niet helpt.

 

Mocht dit nou niet werken, neem dan even contact op met de klantenservice.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Een warm welkom op de Vodafone Community @peecee!

De foutmelding "Geen rollen beschikbaar" betekent: "leeg account". Er zit dus nog geen account gekoppeld aan jouw gegevens.

Hiervoor zijn twee oplossingen:

💡Probeer in dit geval altijd eens in te loggen op My Vodafone via de website. Vervolgens kun je bij Profiel je mobiele nummer koppelen aan je account. Daarna zou alles weer moeten werken. Is dit niet het geval? Snel door naar optie 2 dan!

💡 Vul, als je dit nog niet gedaan hebt, bij je profiel de volgende gegevens aan: mobiele nummer, naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het bankrekeningnummer. Stuur ons even een reactie dat het inloggen via de website ook niet lukte. Wij resetten dan vervolgens je account en sturen je een uitnodiging om een nieuw account aan te maken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic