Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
(Hoe) kunnen de afzonderlijke gebruikers ook inloggen op een (deel) account? (dus zonder de andere gebruikers te zien
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag @Steven : ja dat is gelukt. met dank
Hoi @DolfE
Je kan toch gewoon een account aanmaken in My Vodafone met je eigen telefoonnummer. Dan kan je zelf je eigen data zien.
Indien er meerdere nummers op een klantnummer staan, dient de contactpersoon als eerste een account aan te maken via de website. Daarna kun je andere gebruikers uitnodigen om een account aan te maken @Energieboy @DolfE
Op deze manier ziet alleen de hoofdgebruiker alles in en de rest alleen hun eigen nummer.
Dank @Steven
Een eigen account heb ik (als cotracthouder van een Red Essential (Specila) abonnemnet voor drie gebrukers), maar ik kan nergens vinden waar en hoe ik de gebruikers kan uitnodigen.
Graag jullie hulp
Alvast dank
Dolf
Hi @DolfE
Kun je mij een privébericht sturen met daarin je naam, adres, postcode, geboortedatum mobiel nummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekening?
Ook ontvang ik graag de overige nummers, welke namen en e-mailadressen daarbij horen.
Groet,
Steven
Hoi @DolfE
Ik heb gelijk alle gegevens erbij gepakt. Ik zie dat je het al correct hebt gedaan. Je hebt via het kopje profiel bij ieder nummer, een e-mailadres en naam gekoppeld.
Zij hebben hierover een mail ontvangen met daarin een uitnodiging. Zij kunnen nu hun eigen account aanmaken via de uitnodiging .
De mail wordt automatisch verstuurd zodra je de gegevens invult. De gebruikers hoeven dan alleen nog een account aan te maken.
Groet,
Steven
Dag Steven,
kennelijk heb je ingelogd op mijn account,
klopt dat
Dat klopt inderdaad @DolfE. Had je mijn reactie hierboven ook gelezen?
ja @Steven en ik antwoordde daar gisteren ook op met nog een vraag, want ik ben nog steeds verbaasd dat je zonder te vragen en zonder toestemming hebt ingelogd op mijn accoount (waar ik dan ook een waarschuwing over kreeg van Ziggo).
Daarnaast heb je, ook zonder mijn medeweten of toestemming berichten gestuurd naar anderen (en kennelijk uit mijn naam).
Bovendien heb ik nu nog steeds geen antwoord op mijn vraag en weet ik dus nog steeds niet hoe ik ZELF mensen kan uitnodigen.
Graag dus een uitleg van je handelen en antwoord op mijn vraag.
Alvast dank
Dolf
Hoi @DolfE
Als je goed leest schrijft Steven het volgende:
Ik heb gelijk alle gegevens erbij gepakt. Ik zie dat je het al correct hebt gedaan. Je hebt via het kopje profiel bij ieder nummer, een e-mailadres en naam gekoppeld. Zij hebben hierover een mail ontvangen met daarin een uitnodiging. Zij kunnen nu hun eigen account aanmaken via de uitnodiging.
Hij zegt hier:
Hij heeft gelijk alle gegevens erbij gepakt om te zien wat er nu is gebeurd. Dat zijn waarschijnlijk de gegevens die jij hem hebt gegeven via een PM. Hij zegt ook dat hij kan zien dat JIJ alles correct hebt gedaan en dat je via het kopje profiel bij ieder nummer, een e-mailadres en naam hebt gekoppeld. Doordat je dit ZELF hebt gedaan zijn de mensen hierover op de hoogte gebracht via een mail met daarin een uitnodiging. Daarom kunnen ze nu een eigen account aanmaken.
Dus hij heeft alleen gekeken of je het goed hebt gedaan. Steven heeft niemand een uitnodiging toegezonden en ook niets gedaan. Hij heeft alleen een controle uitgevoerd om te kijken of het goed is gegaan. Ik begrijp eigenlijk niet zo goed dat je hier zo’n reactie op geeft. Daarnaast vraag je hier om hulp, krijg je hulp en dan is het niet goed.
Beetje jammer, als ik het heel eerlijk moet zeggen. Tenminste, als ik het zo lees van wat Steven heeft geschreven.
Ik heb verder geen aanpassingen gedaan @DolfE Daarnaast geef je toestemming zodra je de gegevens geeft. Want waarvoor geef je anders de gevraagde gegevens voor door?
Je hebt de gegevens zelf ingevuld. Ik heb alleen gekeken of de uitnodigingen correct op naam nummer en e-mailadres staan zoals je verzoek was.
Beetje jammer van je reactie. Je vraagt om hulp. Die bied ik je. Daarom vraag ik ook om bepaalde gegevens. Vervolgens krijg ik deze reactie terug.
Doordat je zelf de gegevens hebt ingevuld, is er automatisch naar iedere gebruiker een mail gestuurd om een account aan te maken. Dit heb ik je hierboven ook al uitgelegd.
Dank @Steven en kennelijk is er sprake van een misverstand. De hulp die ik vroeg is mij uit te leggen wat IK moet doen. En vervolgens ben JIJ het kennelijk gaan doen. maar je hebt mij niet stap voor stap uitgelegd hoe en wat. En je hebt ingelogd zonder dat ik dat wist. Daarvoor kreeg ik een waarschuwing van Ziggo (“er is vanaf een nieuwe lokatie ingelogd”) met het advies (“als u dit niet zelf bent”) mijn wachtwoord te wijzigen! Behoorlijke paniek bij mij dus. En de enige reden dat ik nu wel weet waar ik de betreffende uitnodigingen (opnieuw) kan versturen is omdat ik dr vraag daarna ook bij Ziggo heb gesteld en die mij hebben gebeld en mij stap voor stap door het proces hebben geleid.
ik denk dus dat je iets te voortvarend bezig bent geweest en het probleem hebt willen oplossen op jouw manier in plaats van het mij uit te leggen (ter toelichting en misschien ook een misverstand bij jou: alles was wel al ingevuld, maar dat had ik heel lang geleden gedaan, en misschien dat de site is gewijzigd, ik kon dat nu in ieder geval niet meer vinden).
excuus dat ik inderdaad niet enthousiast ben, maar dat onverwachte en ongevraagde inloggen was voor mij nogal verontrustend.
met goet
dolf
Dat begrijp ik @DolfE. Misschien had ik er wel even bij moeten vermelden dat ik ga inloggen in je account. (Er is helaas geen andere manier om te controleren of dit correct staat). Ik heb alleen gekeken of alles correct stond. Was dit niet het geval geweest, dan had ik stap voor stap uitgelegd wat je had moeten doen.
Was dat niet gelukt, dan had ik het graag in orde voor je gemaakt. Echter is het helaas wel nodig om te controleren of het al ingesteld stond. Dit was dan ook al het geval. Vandaar dat ik dit ook in mijn eerdere berichten aan gaf. Doordat je het zelf hebt gedaan, zijn toen der tijd al uitnodigingen verstuurd waardoor de gebruikers een account konden aanmaken.
Hebben zij inmiddels ook een account aangemaakt? Mocht dat niet het geval zijn, dan kun je de gegevens verwijderen en opnieuw toevoegen. Weet je hoe dit gaat?
Hebben ze inmiddels een account aangemaakt @DolfE?
Dag @Steven : ja dat is gelukt. met dank
Fijn om te lezen @DolfE
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...