Anonymous
Niet van toepassing

inloggen community

Ik kan zomaar ineens niet meer inloggen.. Ik heb mijn wachtwoord gewijzigd en sinsdien kom ik er niet meer in. Bij de inlogpagina geef ik aan dat ik inlog met mijn vodafone gegevens, en dan wil hij een nickname... en dan krijg ik te horen dat hij al bestaat en gekoppeld is ?

Wat moet ik nu doen want ik kom er niet in..

btw dit is mijn account :  Over pox-ie - Vodafone Community

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10971Reacties
  • 1660Oplossingen
  • 2009Likes

In overleg met @Anonymous, zijn beide accounts op de VF community verwijderd.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9172Reacties
  • 2924Oplossingen
  • 1993Likes

Hi @Anonymous 
Geen idee wat er aan de hand is. Vanaf maandag zijn er weer mensen van Vodafone online, die kunnen je vast verder helpen. Heb nog even geduld en een fijn weekend gewenst 😉 - Het komt allemaal vast wel weer goed 😎

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10971Reacties
  • 1660Oplossingen
  • 2009Likes

Hoi @Anonymous,
Apart dat het niet meer lukt om in te loggen. 
Ik heb zojuist een bericht naar je gestuurd met een eventuele mogelijke oplossing.

Groet,
Steven

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10971Reacties
  • 1660Oplossingen
  • 2009Likes

En als je dan klikt op inloggen met My Vodafone @Anonymous?
Krijg je dan ook een foutmelding?

Anonymous topicstarter
Niet van toepassing

toen kreeg ik als eerste dat ik mijn profiel af moest maken... nickname kiezen.. bleek dat pox-ie al bezet was.. dus moest ik een nieuwe nickname maken.. toen kreeg ik dat het emai adres al bekend was ..toen moest ik een ander email adres kiezen... en daar ben ik nu met dit account

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10971Reacties
  • 1660Oplossingen
  • 2009Likes

In overleg met @Anonymous, zijn beide accounts op de VF community verwijderd.

Bekijk in context

Uitgelicht topic