EsméeJanssen
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

inlog My Vodafone lukt niet

Heey! Ik kan niet inloggen bij My Vodafone. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, maar ik heb geen mailtje ontvangen om mijn wachtwoord te kunnen wijzigen. Als ik in de Vodafone app mijn klantnummer en postcode invul dan wordt er geen gebruikersnaam gevonden. Ook een nieuw account maken gaat niet. Wat nu? 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9174Reacties
  • 2924Oplossingen
  • 1994Likes

Hoi @EsméeJanssen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je al eens via je browser geprobeerd om deze opnieuw aan te vragen? Begrijp dat je het nu via My Vodafone app doet. 

Kijk hier eens: https://www.vodafone.nl/account/logingegevens-opvragen/wachtwoord-vergeten/wachtwoord-wijzigen

Lukt het niet, neem dan even contact op met de klantenservice, die kunnen je zeker verder helpen. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9174Reacties
  • 2924Oplossingen
  • 1994Likes

Hoi @EsméeJanssen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je al eens via je browser geprobeerd om deze opnieuw aan te vragen? Begrijp dat je het nu via My Vodafone app doet. 

Kijk hier eens: https://www.vodafone.nl/account/logingegevens-opvragen/wachtwoord-vergeten/wachtwoord-wijzigen

Lukt het niet, neem dan even contact op met de klantenservice, die kunnen je zeker verder helpen. 

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 677Reacties
  • 176Oplossingen
  • 333Likes

Hi @EsméeJanssen 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Een wachtwoord vergeten kan de beste overkomen! Tegenwoordig hebben we voor alles ook zoveel accounts nodig. Ik zie dat @Energieboy je al wat handige tips heeft gegeven. Is het inmiddels gelukt?

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10971Reacties
  • 1660Oplossingen
  • 2010Likes

Kun je inmiddels weer inloggen op My Vodafone @EsméeJanssen?

Uitgelicht topic