Nasek

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

inkomende oproepen worden geblokkeerd

Hallo allemaal,

ik heb een probleem met mijn Vodafone abbo. Een aantal oproepen van oa mijn vader, vriendinnen en zusje komen niet binnen. Zij geven aan dat het bij hen idd niet overgaat als zij mij bellen. “Toevallig” hebben deze personen allemaal tmobile. Hoe kan dit? Zij kunnen andere mensen met een Vodafone abbo wel normaal bereiken, dus het ligt niet aan hun abbo.
7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Nasek
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is natuurlijk wel heel vervelend. Heb je je toestel al eens helemaal uitgezet en daarna weer aan? En heb je al eens een SIM swap gedaan (dat is je eigen SIMkaart in een ander toestel stoppen en kijken wat er dan gebeurd)? Als dat nu niet lukt, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Vraag daar of ze je nummer een reset willen geven. Misschien dat er iets in het systeem verkeerd is gegaan. En je kan natuurlijk ook nog even langs een Vodafone winkel gaan, mocht dit nodig zijn (en als je er eentje in de buurt hebt).
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Nasek

Dat klinkt of er iets niet helemaal goed gaat. Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Heb je dit alleen bij nummers van T-mobile? Kun je hun wel bellen? Heb je niet storen/ vliegtuigmodus uit staan? Het beste kunnen we hiervoor een onderzoek aanmaken. Mocht je willen dat ik dit doe voor je, dan hoor ik graag van je. Ik zal dan een privébericht naar je sturen.
Nasek
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi,
al een geruime tijd heb ik hier last van, weet niet precies hoe lang. Dit heb ik inderdaad alleen bij tmobile nummers. Ik kan ze wel normaal bellen/bereiken. Nee ik heb geen vliegmodus oid aan, andere oproepen van anderen komen ook wel gewoon binnen. Heb al eens gebeld met Vodafone, de betreffende medewerker gaf aan dat er bij Vodafone niks bekend is. Ik zou graag een onderzoek willen inderdaad.

bedankt voor je reactie!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb je een privebericht gestuurd Nasek
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Inmiddels is het onderzoek aangemaakt Nasek
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik hoor graag van je of het opgelost is door de technische dienst @Nasek 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je nog een update voor ons @Nasek?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic