Theo68

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ingelogd op een account met gezinsleden

Hoi,

Sinds februari hebben we met het gezin een red together abonnement. Het probleem is dat we alle vier zijn ingelogd via mijn account, mailadres en klantnummer. Nu heb ik gelezen dat ze een eigen account moeten aanmaken. Dat hebben we geprobeerd maar dan wordt hun klantnummer gevraagd en dat kan ik niet vinden. Mijn klantnummer wordt niet geaccepteerd. Wat doe ik verkeerd?

Bvd

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het is zeker mogelijk om de rest via hun eigen account in te laten loggen. Hiervoor kun je inloggen op de website. Vervolgens kun je via daar het account iedereen uitnodigen.

 

Mocht dit niet lukken, kun je mij dan een privé bericht sturen met daarin jouw naam, mobiele nummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

 

Daarnaast ontvang ik ook graag per mobiel nummer een naam en emailadres. Ze krijgen dan een uitnodiging om een eigen account aan te maken. Daarnaast heb ik ook jouw toestemming nodig om in te mogen loggen op jouw account.

 

Groet,

Steven

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Theo68 
Jullie hebben allemaal maar 1 klantnummer, en dat is die van jou.
Voor meer info, kijk deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/red-together.shtml

 

Theo68
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dus het is niet mogelijk dat de andere gezinsleden een eigen account kunnen. En dat ik ze uitnodig om mijn account in kunnen zien.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het is zeker mogelijk om de rest via hun eigen account in te laten loggen. Hiervoor kun je inloggen op de website. Vervolgens kun je via daar het account iedereen uitnodigen.

 

Mocht dit niet lukken, kun je mij dan een privé bericht sturen met daarin jouw naam, mobiele nummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

 

Daarnaast ontvang ik ook graag per mobiel nummer een naam en emailadres. Ze krijgen dan een uitnodiging om een eigen account aan te maken. Daarnaast heb ik ook jouw toestemming nodig om in te mogen loggen op jouw account.

 

Groet,

Steven

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het gelukt met de accounts aan te maken @Theo68?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic