ingridjonker

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ingang abonnement

mijn abonnement zou (telefonisch toegezegd) direct vanmorgen vroeg ingaan. reeds 2 dagen te laat want het zou op 7 juni al moeten gebeuren. Het is nu 9.30 uur en nog steeds kan ik mijn telefoon niet grbeuiken. 2 dagen dus al niet. IK WIL NU HULP!!!!!!
onmogelijk om iemand van vodafone te pakken te krijgen nu, want ik kan niet bellen. via email duurt het eeuwen voordat je een reactie krijgt
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ingridjonker,

Via het forum is er geen mogelijkheid tot het nakijken van deze gegevens en wat er op dit moment mis gaat. Het beste is om even contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan ook vanaf een ander toestel met, 0800-0094. Je zou eventueel via Twitter, Facebook of per mail cotact hierover houden.

Ik snap dat je graag zo snel mogelijk bereikbaar wilt zijn en online wilt zijn! Hopelijk lukt het toch zo verder, we vernemen graag of het uiteindelijk is opgelost.

Groet,
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic