Jeromevsv

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

waarom er niet een datum is voor afschrijving

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

De datum van afschrijven kan inderdaad soms een dag verschillen. Dit heeft uiteraard ook te maken met weekenden, bijvoorbeeld. Ik ben bang dat het niet veel vaster zal worden dan dit, maar ik geef de feedback natuurlijk wel intern door :-).

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jeromevsv 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Kan je misschien iets duidelijker formuleren wat je vraagt. Er staat op elke factuur een datum wanneer deze zal worden afgeschreven. Sterker nog, deze kan je ook terug vinden in je My Vodafone onder Rekeningen. Daar staat je rekening met een datum wanneer ze deze afschrijven en als deze al is afgeschreven dan staat dat er ook bij.

Of wilde je misschien een andere vraag over datum afschrijving? Wil je deze misschien verplaatsen naar een andere datum? Dat kan ook, maar dan moet je wel hier even doorgeven naar welke datum je het liefst zou willen. Dan houden ze er bij Vodafone rekening mee! Vul voor alle duidelijkheid in ieder geval je profielgegevens volledig in en dan kunnen ze met je mee kijken. 

Maar nog wel even laten weten wat je nu eigenlijk wil vragen 🙂

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Jeromevsv . Welkom hier!

Ook voor mij is het niet volledig duidelijk wat je vraag is en/of waarnaar je op zoek bent. Wat kunnen we voor je doen? Of heb je inmiddels de informatie die je zocht uit de antwoorden van @Energieboy kunnen halen? 🙂 

Jeromevsv
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nauw als ik aangeef omtrent een afschrijving ,dan zal ik jullie vertellen dat er nooit een vaste datum is wanneer vodafoon mij telefoon rekening afschrijft, dan is het de 15 dan is het de 16 dan is het de17 dan is het de 18 dan weer 15 dan weer 17 ,ik word daar niet echt vrolijk van ,het is niet veel maar een datum zou wel makkelijk zijn.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

De datum van afschrijven kan inderdaad soms een dag verschillen. Dit heeft uiteraard ook te maken met weekenden, bijvoorbeeld. Ik ben bang dat het niet veel vaster zal worden dan dit, maar ik geef de feedback natuurlijk wel intern door :-).

Jeromevsv
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dat snap ik maar het is niet steeds voor een weekend het zijn ook verschillende dagen hoorde weeks

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic