gh

Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

info datategoed

Ik zie mijn datategoed pas als het o is

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi@gh 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Hoe lang heb je je abonnement? Het kan zijn dat wanneer je net klant bent geworden dat het dan even iets langer duurt voor je informatie ziet bij je datategoed (je bent al langer lid op de community dus ik verwacht dat je al langer klant bent). Je tegoed kan je natuurlijk vinden in je My Vodafone app, daarvoor moet je de app installeren op je telefoon en kan je daar een inlog voor aanmaken. Maar je kan ook online via My Vodafone inloggen en daar kijken bij tegoed.

Het zal niet altijd met de seconden gelijk zijn aan data dat je verbruikt, daar moet je wel op letten. Mocht je er nu helemaal niet uit komen en toch meer informatie willen ontvangen, dan kan je een privé bericht sturen via Facebook of Twitter en vragen of ze je kunnen helpen. Deze mensen kunnen namelijk in de computer kijken en je misschien een reset geven?

Anders kan je ook wachten tot er een medewerker van Vodafone langs komt, misschien dat die je ook verder kan helpen. Dit gaan alle topics langs, dus dat kan iets langer duren, mochten ze het druk hebben. Succes in ieder geval en laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het is opgelost.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi@gh 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Hoe lang heb je je abonnement? Het kan zijn dat wanneer je net klant bent geworden dat het dan even iets langer duurt voor je informatie ziet bij je datategoed (je bent al langer lid op de community dus ik verwacht dat je al langer klant bent). Je tegoed kan je natuurlijk vinden in je My Vodafone app, daarvoor moet je de app installeren op je telefoon en kan je daar een inlog voor aanmaken. Maar je kan ook online via My Vodafone inloggen en daar kijken bij tegoed.

Het zal niet altijd met de seconden gelijk zijn aan data dat je verbruikt, daar moet je wel op letten. Mocht je er nu helemaal niet uit komen en toch meer informatie willen ontvangen, dan kan je een privé bericht sturen via Facebook of Twitter en vragen of ze je kunnen helpen. Deze mensen kunnen namelijk in de computer kijken en je misschien een reset geven?

Anders kan je ook wachten tot er een medewerker van Vodafone langs komt, misschien dat die je ook verder kan helpen. Dit gaan alle topics langs, dus dat kan iets langer duren, mochten ze het druk hebben. Succes in ieder geval en laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het is opgelost.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je contact gehad met mijn collega’s@gh? Of heb je hier nog vragen over? 
Mocht je willen dat ik met je mee kijk, dan hoor ik het graag! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht er geen update komen, dan zal het topic binnenkort gesloten worden @gh.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic