Beste mensen,
kreeg ik toch de schrik van me leven toen ik net een email kreeg( juist net) dat me abbonement( die ik niet heb) is gestopt..vanaf vandaag de dag dat ik de email kreeg. jjaaaaa hoe bedoel je een beetje heel kort tijd...????
woonachtig in turkije en me nummer nodig is dit natuurlijk een vervelend iets... het gekke is ik kon toch medio september me kaartje naar nl brengen want anders zou ik het nummer kwijtraken, een aantal maanden geleden voor gebeld en die man hielp me super en heb daar ook een email van gehad. het kaartje gaat volgende week naar nederland. waar het dan 1 x gebruikt word om terug hierheen te komen. ( ingewikkeld is zachtjes uitgedrukt)
maar nu toch wel heeeeel erg benieuwd dat je me een email stuurt en dezelfde dag alles van mijn vodafone verwijderd. me leuke tegoed erop me nummer en ga zo maar door terwijl ik toch echt geen abb. hebt en het ook niet opgezegt heeft
ik zou graag weten hoe dit nu opgelost gaat worden. want ik bel nu al 45 min vanuit turkije en word al 2 x eruit gezet. zucht
zonnige groetjes uit antalya turkije judith