juud1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ineens me nummer kwijt geld en kan niemand bereiken .

Beste mensen,

 

kreeg ik toch de schrik van me leven toen ik net een email kreeg( juist net) dat me abbonement( die ik niet heb) is gestopt..vanaf vandaag de dag dat ik de email kreeg. jjaaaaa hoe bedoel je een beetje heel kort tijd...????

woonachtig in turkije en me nummer nodig is dit natuurlijk een vervelend iets... het gekke is ik kon toch medio september me kaartje naar nl brengen want anders zou ik het nummer kwijtraken, een aantal maanden geleden voor gebeld en die man hielp me super en heb daar ook een email van gehad. het kaartje gaat volgende week naar nederland. waar het dan 1 x gebruikt word om terug hierheen te komen. ( ingewikkeld is zachtjes uitgedrukt)

maar nu toch wel heeeeel erg benieuwd dat je me een email stuurt en dezelfde dag alles van mijn vodafone verwijderd. me leuke tegoed erop me nummer en ga zo maar door terwijl ik toch echt geen abb. hebt en het ook niet opgezegt heeft

 

ik zou graag weten hoe dit nu opgelost gaat worden. want ik bel nu al 45 min vanuit turkije en word al 2 x eruit gezet. zucht

 

zonnige groetjes uit antalya turkije  judith

 

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @juud1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Kan ik hier vanuit gaan dat het om een prepaid kaartje gaat? Je tegoed en nummer blijven onbeperkt geldig als je het tegoed minimaal 1x in de 6 maanden gebruikt. Pleeg een belletje, stuur een sms'je (naar een betaald nummer) of ga het internet op via ons mobiele netwerk (niet via wifi). Je tegoed opwaarderen kan ook. Je hoeft dus niet 1x per jaar op te waarderen als je nog genoeg tegoed hebt.

Dit zou er dus mee te maken kunnen hebben dat je daarom je nummer kwijt bent. Het beste is om contact op te nemen met de klantenservice, en dit kan je ook doen door te chatten (in jou geval lijkt me dit handiger). Dit kan je terug vinden op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/


Groetjes uit het Zonnige Nederland 😉☺️

juud1
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dank je wel voor je antwoord ik heb gechat maar helaas in de korte tijd dat ik de email heb ontvangen  is het nummer al gecanceld me tegoed ook en mijn vodafone pagina is niet werkzaam meer..

 

niet netjes zeker niet omdat ik tot medio september de tijd had om of naar nl te komen of om iemand met het kaartje naar nl te sturen 1 bellentje te plegen en terug te sturen dit zou woendsdag gebeuren..

dit is eerlijk gezegt een groffe fout van vodafone. ik bel in maart en hoor dat die man het kan verlengen tot 13 september en me tegoed zou blijven bestaan... en nu blijkt dat ineens niet zo te zijn.

 

je gaat er toch vanuit dat als zoiets op je eigen mijn vodafone pagina  staat dat het juist is??? ik bedoel.... niet dus ben nu mijn nummer van 18 jaar kwijt ... 

 

heb er geen woorden voor... 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik kan je ook niet verder helpen, ik werk niet bij Vodafone. Maar op deze pagina staat nog meer info over het vervallen van een prepaid nummer. Zie: https://www.vodafone.nl/support/prepaid/tegoed-opwaarderen.shtml

Het is natuurlijk heel vervelend. Misschien dat maandag nog iemand van Vodafone je kan helpen. Maar ga daar niet vanuit, eenmaal afgesloten is vaak ook echt afgesloten. Erg vervelend, ik begrijp het! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @juud1
Welkom op de community van Vodafone. Uit je bericht begrijp ik dat je nummer is afgesloten. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is. Zeker als je het nummer al zo lang hebt. Helaas haal ik niet uit je bericht waar het precies over gaat (behalve het afsluiten). Gaat het om een abonnement of prepaid nummer wat afgesloten is? Kun je mij stap voor stap uitleggen wat er aan de hand was en wat er gebeurd is? Ik hoor graag van je. 

juud1
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi steven sorry dat het even duurde maar ik was een paar dagen op reis naar de malediven ( jetlag nu dus was later met alles) . klopt het is prepaid heb het nummer al ik gok een jaartje of 18. het gaat erom dat mij in maart verteld werd dat ik uitstel had tot 13 sept. ( corona) en dan is het natuurlijk wel verbazend dat ik een email krijg in de ochtend maar dat het ook meteen weg is foetsie nummer weg maar ook mijn vodafone? geen kans op er op te reageren om aan te tonen dat die meneer van vodafone in maart alles verlengt had omdat reizen geen optie was. ( stond ook netjes in mijn vodafone)

 

dat is de korte versie.. ik vind het niet ok me tegoed weg me hele account is weggehaald en me nummer ook nog.. en dat allemaal in even kijken 4 uurtjes tussen de email en mijn telefoontje naar nl. 

ik ga ervan uit dat als iemand me in maart verteld dat me tegoed goed is tot september en dat ik voor 13 sept het kaartje in nl 1 x moet gebruiken met een nl mast dat klopt niet dus maar ik betaal daar een fikse prijs voor nu. want een hoop dingen zijn gekoppeld aan dat nummer..

 

een fijne middag verder.

 

judith

juud1
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dank je wel voor je bericht. jaa dt maakten ze ook duidelijk aan de telefoon afgesloten is afgesloten maar ja als je me maar 4 uur geeft tussen de email en het afsluiten jaaa dat is niet erg netjes. daarnaast had ik opgewaardeerd dus er stond geld op.. nee nog geen oplossing maar ik heb contact opgenomen met onze adviseur in nederland want ik loop nu aardig vast digid banken andere instellingen enz zijn op dat nummer... en zonder dat nummer kan ik dingen niet overzetten vanaf Turkije.. 

 

nogmaals bedankt en ik ga er mee verder fijne dag:)

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Heel vervelend allemaal. Momenteel is Steven niet online en hij kan je nu niet helpen. Daarom vraag ik of @Alex je kan helpen? Hij is ook werkzaam bij Vodafone en kan ook bekijken wat Steven al heeft bekeken. 

Verder kan ik je niets beloven, werk niet bij Vodafone 😕

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @juud1,

 

Dank voor je reacties! En wat een ontzettend frustrerende situatie 😞 Normaal gesproken is dit helaas een lastig verhaal want eenmaal afgesloten via die weg is afgesloten. Je geeft aan dat je contact hebt gehad hierover in maart en je toen uitstel hebt gekregen. Heb je hier ook nog bericht/bewijs van? Ik zie wel een memo van 21 juni, maar dat is dus al nadat deze hele situatie had plaatsgevonden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic