frietketel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik wil mijn abonnement wat ik nu bij KPN heb omzetten naar een abonnement bij jullie met nr behoud

Beste Vodafone,
Ik heb een nieuw abonnement bij jullie besteld, ik wil mijn abonnement wat ik nu bij KPN heb (voorheen hi) omzetten naar een abonnement bij jullie met nr behoud, ik heb dit dan ook gedaan.
Ik heb de bevestigingsmail van jullie ontvangen met de ordernummer 233459962
Later ontving ik via sms dat het verzoek voor nummerbehoud incorrecte gegevens bevatte en of ik deze opnieuw wilde invullen, dit heb ik dan ook meteen gedaan maar hierna heb ik helemaal niks meer gehoord of dit is ontvangen ja of nee? Als ik kijk naar de status van mijn bestelling kan ik hier ook niet over vinden.
Wilt u dit eens voor mij na gaan om te zien of er niet iets mis is gegaan perongeluk? Voordat ik straks toch nog aan KPN vast zit of mss wel aan KPN en Vodafone, dit zou ik namelijk erg vervelend vinden!

BVD
Joni Vergouwen
*moderator edit: onderwerp gewijzigd voor de boardweergave*
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Wij kunnen vanuit hier niet in de systemen. Daarvoor moet je echt bij de klantenservice zijn. Tevens delen we hier ook geen privacy gevoelige gegevens. Via www.vodafone.nl/support/contact zie je hoe je contact kunt opnemen.
Heb je in de toekomst een vraag over het toestel etc. Dan weet je ons te vinden.

frietketel
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb via alle mogelijke manieren die jullie aanbieden contact gezocht, Facebook, twitter, telefonisch, chat, email etc maar word van het kastje naar de muur gestuurd als ik überhaupt al contact krijg! Vanmorgen kreeg ik pertoeval contact via de chat, deze mevrouw was ruim een half uur haar antwoord aan het typen maar blijkbaar deed de entertoets het niet of was ze perongeluk vergeten de chat weg te drukken voordat ze om pauze ging en had ze haar cursor in het typvenster laten staan...dus tot nu toe weet ik eigenlijk nog steeds niets over hoe het nu zit! Mijn mails worden totaal niet beantwoord, via fb word ik gevraagd de vraag op de tijdlijn te plaatsen, na dit gedaan te hebben word ik verzocht de klantenservice te bellen ondanks ik duidelijk aan heb gegeven dat ik hier niet geholpen word of iemand aan de lijn krijg en ik niet de gelegenheid heb de hele dag aan de telefoon te wachten tot iemand tijd heeft en dan vervolgens 10x doorverbonden te worden totdat om 20u de klantenservice sluit, op twitter krijg ik het antwoord: u word al via Facebook geholpen...dus wat nu? Mijn bestelling annuleren blijkt ook niet mogelijk krijg steeds de melding dat het "mislukt" is...toevallig


Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
frietketel , zoals ook al door Steven is aangegeven kunnen we dit in ieder geval via het forum niet oplossen. Het forum is bedoeld voor en door gebruikers, zie ook de huisregels. Ik zal je bericht dan ook verplaatsen naar een aparte plek, sluiten en op een later moment archiveren.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Verplaatst naar archief
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic