Ik heb via alle mogelijke manieren die jullie aanbieden contact gezocht, Facebook, twitter, telefonisch, chat, email etc maar word van het kastje naar de muur gestuurd als ik überhaupt al contact krijg! Vanmorgen kreeg ik pertoeval contact via de chat, deze mevrouw was ruim een half uur haar antwoord aan het typen maar blijkbaar deed de entertoets het niet of was ze perongeluk vergeten de chat weg te drukken voordat ze om pauze ging en had ze haar cursor in het typvenster laten staan...dus tot nu toe weet ik eigenlijk nog steeds niets over hoe het nu zit! Mijn mails worden totaal niet beantwoord, via fb word ik gevraagd de vraag op de tijdlijn te plaatsen, na dit gedaan te hebben word ik verzocht de klantenservice te bellen ondanks ik duidelijk aan heb gegeven dat ik hier niet geholpen word of iemand aan de lijn krijg en ik niet de gelegenheid heb de hele dag aan de telefoon te wachten tot iemand tijd heeft en dan vervolgens 10x doorverbonden te worden totdat om 20u de klantenservice sluit, op twitter krijg ik het antwoord: u word al via Facebook geholpen...dus wat nu? Mijn bestelling annuleren blijkt ook niet mogelijk krijg steeds de melding dat het "mislukt" is...toevallig