Yanneke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

ik wil een ander abonnement met telefoon

Mijn tel loopt leeg waar ik bij sta. Ik wil een nieuwe telefoon en abonnement. Heb nu Sim only.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Yanneke
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Lycke,

 

Bedankt voor je respons. Ik heb mijn zoon al gevraagd om een I-phone SE voor me te kopen. Ik vond het zo’n gedoe en ik ben net zo duur uit als ik hem bij Amazon koop en mijn sim only. die tot 22 december 2021loopt, gewoon verder gebruik.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Yanneke 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Niet handig als je telefoon zo snel leeg loopt. Als je een nieuw abonnement wil afsluiten dan kan dit natuurlijk gewoon via de website van Vodafone of via een Vodafone winkel. Dit kan als je contract inmiddels is afgelopen.

Mocht je nu nog een contract hebben, en deze loopt nog langer dan 4 maanden, dan kan je beter gebruik maken van Vodafone NEXT, zeker als je Sim Only hebt en nu een abonnement wil met toestel. Daarmee kan je dan nu al overstappen naar een ander abonnement en kan je daar ook een nieuw toestel bij nemen. 

Korte uitleg hierover kan je ook vinden op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/verlengen.shtml

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Yanneke . Welkom hier!

Zo te lezen is het zeker tijd voor een nieuwe telefoon! Is je abonnement verlengbaar? Je mag me altijd een privéberichtje doen zodat we samen voor je naar het beste aanbod kunnen zoeken :-). 

Yanneke
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Lycke,

 

Bedankt voor je respons. Ik heb mijn zoon al gevraagd om een I-phone SE voor me te kopen. Ik vond het zo’n gedoe en ik ben net zo duur uit als ik hem bij Amazon koop en mijn sim only. die tot 22 december 2021loopt, gewoon verder gebruik.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Bedankt voor je terugkoppeling terug @Yanneke . Fijn om te horen dat je zoon een iPhone SE voor je heeft aangeschaft, hopelijk kom je daar de komende tijd mee verder :).

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic