Shirgreg

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

ik wil 2 sim only abbonementen

Gm , ik wil 2 abbonementen sim only.1x Red en 1x Red Essentiel.Had die gisteren al besteld.nu is een geannuleerd? Heb zojuist weer een Red erbij besteld.Dit zijn de bestelnummers: 318430731 Red Essentiel en 318434741 Red.

Kun je geen 2 sim only abbonementen bestellen? Kunt u mij laten weten wat wel of niet mogelijk is?

Mvg

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Shirgreg
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Geachte, bedankt voir reactie.Heb met de mails ontvangen dat de abonnementen geleverd worden.

Mvg

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Shirgreg 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het kunnen 2 dingen zijn:
1 ze denken bij Vodafone dat als je een Red Together neemt dat je dan, als je een tweede abonnement wil, een Red Together Extra er bij neemt en geen ander Red abonnement. 

2 je niet voldoende krediet waardig bent door een eventuele BKR melding of iets, om 2 abonnementen af te sluiten. 


Ik zeg niet dat bovenstaande waar is, het kan! Dus als je zeker wil weten dan kan je de klantenservice bellen, of een chat starten. Of je wacht op een Vodafone medewerker van de community en die kan ook voor je kijken wat er aan de hand is. Vul dan aub alle gegevens in die gevraagd worden bij je profielinstellingen

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Shirgreg . Welkom hier!

Ik kijk graag aan wat er precies allemaal aan de hand is. Wil je me in een privebericht je persoonlijke gegevens sturen of deze in je profiel invullen? 🙂 

Shirgreg
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Geachte, bedankt voir reactie.Heb met de mails ontvangen dat de abonnementen geleverd worden.

Mvg

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic