mosher

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik kan niet opwaarderen via de site en wanner zijn jullie klaar met overzetten van nummebehoud ?

ik ben een nieuwe klant en wil graag opwaarederen maar dat lukt niet via jullie site...wat is er aan de hand? en als ik wil kijken wat de status van mijn nummerbehoud is kom ik ook niet verder.....problemen met de site miss? gr jr mosher
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Van prepaid naar prepaid zou 5 werkdagen kunnen duren. Mocht dat niet het geval zijn dan raad ik toch aan om eve met de klantenservice contact op te nemen. Regel is dat het pas is omgezet als je oude kaart niet meer werkt.

Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Probeer eens en andere browser? Je kunt ook gebruiken van de gratis self-servicedienst dat nummer is 1200.
mosher
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
mijn nummer is nog niet overgezet zie ik op de site maar bel ik dan met mijn öude simkaart of gebruik ik de nieuwe? en hoelang duurt het gemiddeld eer mijn nummer overgezet is?

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Je zou dit het beste even kunnen navragen bij de klantenservice van Vodafone, zij kunnen misschien dan verder kijken hoe het zit met je nummerbehoud, dit kun je doen via de online kanalen of via de telefoon.

Ik denk dat dit en paar dagen kan inhouden ik zelf denk aan max 3 dagen (met prepaid).
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Van prepaid naar prepaid zou 5 werkdagen kunnen duren. Mocht dat niet het geval zijn dan raad ik toch aan om eve met de klantenservice contact op te nemen. Regel is dat het pas is omgezet als je oude kaart niet meer werkt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic