maidee

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik kan niet gebelt worden

Ik heb niet zo lang geleden een prepaid simkaart gekocht ik kon gewoon bellen en gebelt worden sinds 3 weken kan ik niet meer gebelt worden ik had eerder niet opgewardeerd omdat ik steeds gebelt werd ik heb toch opgewardeerd ik kan nog steeds bellen maar niet gebelt worden ik wou me registreren op vodafone site ik krijg ook geen tijdelijke wachtwoord sms ik kan niks ontvangen.

Maide
6 Reacties 6
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @maidee ,

Hartelijk welkom op het forum. Zou je de volgende keer iets betere interpunctie (punten / komma's) willen gebruiken. Nu is het erg lastig om je daadwerkelijke probleem te begrijpen.

Wat ik begrijp:
- Je hebt een prepaid simkaart
- Je kan zelf wel bellen
- Je kan niet gebeld worden
- Je hebt een galaxy s3

Kan je de volgende dingen proberen:
- Kan je 1200 wel bellen?
- Heb je toevallig automatisch doorschakelen actief staan?
- Maak je gebruik van een white-/black list?



AdjevE

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedavond

Ik heb hetzelfde probleem

Vodafone prepaid
Samsung Pocket Neo GT-5310
Toestel in bezit sinds november 2013. Wordt af en toe gebruikt in geval van nood.

Ik kan wel bellen en SMS versturen maar geen gesprekken ontvangen en ook geen SMS ontvangen

Alvast bedankt voor hulp bij oplossing dit probleem

Groeten
Ad
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Kijk eens naar de info in dit topic. Kom je daarmee niet verder dan raad ik je aan om toch even contact op te nemen met onze klantenservice om na te laten kijken of al jouw netwerk-instellingen correct zijn.

AdjevE

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de reactie. De stappen doorlopen maar kan nog steeds geen sms of inkomende gesprekken ontvangen.

Klantenservice ???? Tsja......
Eerst telefonisch geprobeerd maar na kwartier in de wacht maar gestopt. Via e-mail kreeg ik bericht dat antwoord binnen 10 (!!) werkdagen zou volgen. De chatoptie is tijdelijk buiten werking. Laat dat service maar eraf.

Ga van de week wel even langs de vodafonewinkel. Hopelijk wordt ik daar war sneller geholpen.
AdjevE

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Probleem is bij de Vodafonewinkel opgelost. Blijkbaar stond er ergens bij Vodafona iets aangevinkt dat ik geen inkomende gesprekken kon ontvangen. Volgens de vodafonemederker is er bij Vodafone zelf iets fout gedaan en had ik dit zelf niet op kunnen lossen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Fijn om te horen dat alles weer naar behoren werkt .
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben weet je het forum te vinden :).

Fijne dag verder!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic