barbarabarbara

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik kan niet bellen/ gebeld worden of sms'en

Ik heb sinds vandaag een nieuwe simkaart,

Helaas kan ik niet bellen, gebeld worden of sms'en,

het internet werkt wel.

Daarnaast heb ik wel geprobeerd om mijn mobiel aan en uit te zetten.
2 Reacties 2
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste barbarabarbara,

Probeer je simkaart eens in een ander toestel en kijk of je op dat toestel wel kan bellen of gebeld worden. Verder is het ook belangrijk dat je indien mogelijk een goed werkende simkaart in jou toestel probeert want hiermee kan je achterhalen of het aan de simkaart, toestel of het Vodafone netwerk ligt. Als je dit niet kan doen om wat voor reden dan ook kan je hiervoor ook naar een Vodafone of Belcompany winkel en dan vraag je even om een kruistest uit te laten voeren.

Het kan ook zijn dat je simkaart nog niet is geactiveerd en dat je op je nieuwe toestel alleen internet hebt door de WiFi wat de illusie creeet dat de simkaart gedeeltelijk werkt. U kunt het beste even met de klantenservice contact opnemen om even alles na te kijken of alles wel goed staat bij het abbonement waarbij u waarschijnlijk een passend advies krijgt om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Mocht het simkaartje nog niet actief zijn zorg dan dat je een klantnummer, rekeningnummer, postcode huisnummer, geboortedatum en het ICID nummer dat op de nieuwe simkaart vermeld staat bij de hand hebt. Dan kunt u iniedergeval meteen geholpen worden en hoeft u niet opnieuw te bellen als u bepaalde gegevens niet direct vind. De klantenservice is bereikbaar via 0900-0940 via een telefoon die niet aangesloten is op het Vodafone netwerk en anders kan je gewoon bellen naar 1201.

Met vriendelijke groet,
MrMister
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
barbarabarbara , is het nog gelukt met de tips van MrMister ? Laat vooral even iets weten.

Vermeld in het vervolg ajb wel iets meer informatie over je probleem. Wat je allemaal nog kunt vermelden kun je vinden in dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic