rrmichel

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik kan met wifi aan niet meer gebeld worden, wel bellen

Hallo,

ik kan sinds zaterdag als ik mij ergens op wifi aanmeld niet meer gebeld worden?? degene die mij dan belt krijgt gelijk voicemail.
ik kan zelf wel bellen, heel raar. hoor van meerdere dat ze dat probleem hebben.
hoe kan dit komen???
33 Reacties 33
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
rrmichel
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@ netwerkfreak

nee bij zijn dan weg als ik wifi zit staan die pijltjes van wifi er zeg maar, en geen 3g of 4g ofzo
en als ik van wifi afga staat er H+ of 3g of 4g net hoe het bereik is.
het werkt alleen als ik dus overschakel naar alleen GSM als ik op WCDMA zet werkt het ook niet (net geprobeerd)
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @rrmichel ,

Switch je als je al op de wifi zit, of ervoor?

rrmichel
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@ netwerkFreak

ik switch ervoor, maar heb nu ook geprobeerd als ik al op wifi zit en heeft nog steeds geen effect (alleen met GSM dan wel)
Farid-

Raadgever
  • 129Posts
  • 14Oplossingen
  • 52Likes
@rrmichel bedankt voor de info.

@rrmichel @Evdveer @janwillem01

Het probleem doet zich dus alléén voor als jullie in Wijchen zijn en verbonden zijn met Wi-Fi? In dat geval moet het een lokaal issue zijn met de zandmast. Ik weet dat er in de afgelopen tijd issues zijn geweest in Wijchen. Een collega van me heeft dit ticket onlangs heropend, omdat er toch nog klachten binnen kwamen. Hij staat zo te zien ook hier vermeld: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/6601-Wijchen/m-p/153463 (Let op, deze melding staat sinds de 18e op het forum, maar de klachten spelen al langer)

Mochten de klachten ook buiten Wijchen spelen, laat me dit dan weten. 😉
rrmichel
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Farid
De klachten zijn alleen in Wijchen
In Nijmegen heb ik er geen last van

Farid-

Raadgever
  • 129Posts
  • 14Oplossingen
  • 52Likes
@rrmichel, duidelijk! Dan zou je dit probleem niet meer mogen ervaren als de storing is opgelost.
janwillem01

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
In Eindhoven heb ik er ook geen last van.
rrmichel
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke. Enig idee hoelang dit nog duurt, is nu al een tijdje en heb me telefoon toch wel veel nodig.

Bvd
Farid-

Raadgever
  • 129Posts
  • 14Oplossingen
  • 52Likes
Ik ben momenteel in het buitenland en heb daarom geen inzage in de tickets op dit moment. Zodra het is opgelost wordt in ieder geval het/de topic/storing op 'opgelost' gezet.
janwillem01

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Farid- Op http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/6601-Wijchen/m-p/153463 staat dat de storing inmiddels opgelost zou moeten zijn. Ik ondervind echter nog steeds het probleem, ook na het opnieuw aanzetten van mijn telefoon. 3g niet. 2g werkt wel, alleen in gem wijchen.
Farid-

Raadgever
  • 129Posts
  • 14Oplossingen
  • 52Likes
@janwillem01 Dat klinkt niet goed. Wil je, je mobiele nummer(s) eens doorsturen via een prive bericht. Dan zal ik het een en ander checken.

Farid-

Raadgever
  • 129Posts
  • 14Oplossingen
  • 52Likes
@rrmichel

ervaar jij ook nog altijd het zelfde probleem? Zo ja, stuur mij dan ook even je mobiele nummer in een privé bericht.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@Farid-

Ik kan het topic zo snel niet vinden. Probleem was dat een man zodra die met zijn auto thuis kwam het zelfde probleem had. Later bleek dat dan zijn telefoon op wifi sprong. en dit zat in 1 of andere car modus kwamen we achter kan alleen het topic niet vinden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic