@rrmichel @Evdveer @SerkanBen momenteel in het buitenland dus kan niet adequaat reageren.
Doet het probleem zich voor sinds een software update?
Op welke locatie hebben jullie dit tot nu toe geconstateerd?
Post eens jullie toestel info. Ook te vinden via Instellingen>Toestel info>(Software informatie). Post je Kernel-, smallband- en Buildversie. Dit is waarschijnlijk (gezien de meerdere meldingen op het net) een software issue die door Google en de fabrikant gefixt moet worden.
Tevens kan het ook een bug zijn die door een factory reset (eerst een backup maken) verholpen kan worden. Doe dit bij voorkeur via Samsung Kies. Je ziet dan ook meteen of er nog een nieuwere buildversie uit is, die wellicht het probleem kan oplossen.
Ik zal in ieder geval met de toestel info navraag doen bij de afdeling die intern nieuwe software versies test.
Mocht dit niet helpen raad ik als tijdelijke oplossing in ieder geval aan tijdens een Wi-Fi connectie je toestel op GSM only te zetten om in ieder geval bereikbaar te zijn.