Sophie de vriez

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb een nieuwe simkaart maar geen netwerk

Hoi hoi ik bensophie goedem hallo ik heb een nieuwe simkaart van julie maar hij geeft aan alleen noodoproepen hoe kun je de nieuwe simkaart gebruiken ? Er stond bij op de info boekje die erbij zat dat de simkaart geactiveerd is en hoe geef je aan dat je de simkaart van vodafone in is gegaan en dat je hem va vandaag wild gebruiken hoe kun je dat overschakelen ? Vg sophie

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Sophie de vrieze . 

Ik wil je heel graag helpen, maar heb een klein beetje moeite je te volgen omdat al je zinnen in elkaar over lopen. Als ik het goed begrijp heb je dus een nieuwe simkaart waarmee je nog geen diensten hebt (je kunt niet bellen/SMSen en ook niets ontvangen), klopt dat? 
Mijn collega Cecilia gaf al aan dat het niet helemaal duidelijk is of het hier gaat om een compleet nieuw abonnement (overgestapt van een andere provider) of een nieuw abonnement binnen Vodafone (of verlenging of vervanging van je SIMkaart). Kan je me dit vertellen? 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @Sophie de vrieze
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

De nieuwe simkaart wil je natuurlijk zo snel mogelijk in gebruik nemen. Het klinkt alsof jouw simkaart nog niet is aangemeld op het Vodafone netwerk. Het is mij niet helemaal duidelijk of het hier gaat om een nieuw abonnement (met of zonder nummerbehoud) of dat het hier gaat om een vervangende simkaart. 

Ook als je een nieuw abonnement hebt, is je sim al actief. Werkt de sim van je abonnement toch nog niet? Activeer 'm dan zelf in een paar stappen in My Vodafone. Meer informatie over het activeren van jouw simkaart vind je hier.
Laat je ons weten of het is gelukt?

Sophie de vriez
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

Sophie de vriez
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Cecilia Vodafone wrote:

Hoi @Sophie de vrieze
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

De nieuwe simkaart wil je natuurlijk zo snel mogelijk in gebruik nemen. Het klinkt alsof jouw simkaart nog niet is aangemeld op het Vodafone netwerk. Het is mij niet helemaal duidelijk of het hier gaat om een nieuw abonnement (met of zonder nummerbehoud) of dat het hier gaat om een vervangende simkaart. 

Ook als je een nieuw abonnement hebt, is je sim al actief. Werkt de sim van je abonnement toch nog niet? Activeer 'm dan zelf in een paar stappen in My Vodafone. Meer informatie over het activeren van jouw simkaart vind je hier.
Laat je ons weten of het is gelukt?

Hey hallo ik wil mij aanmelden met de link die je hebt gestuurt hij stuurt mij dan een sms maar door alleen noodoproepen kan ik ook geen sms ontvangen wij hebben sinds vandaag een famili3 abbobonemd red togeher en ik ben een nieuwe klant bij julie maar het lukt nog steeds niet mij moeder heeft een heel register doorlope om mij te helpen maar julie hadden het erg druk hoorde ikmaar mij is het niet helukt ik heb mij mobiel een uur uit gehad dat moest volgens dat register maar ik heb ook mij vodafone geinstalert maar die sturen ook een sms maar ik krijg niks binnen wat nu?

Sophie de vriez
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sophie de vrieze wrote:

Hoi hoi ik bensophie ik heb een nieuwe simkaart van julie maar hij geeft aan alleen noodoproepen hoe kun je de nieuwe simkaart gebruiken ? Er stond bij op de info boekje die erbij zat dat de simkaart geactiveerd is en hoe geef je aan dat je de simkaart van vodafone in is gegaan en dat je hem va vandaag wild gebruiken hoe kun je dat overschakelen ? Vg sophie

Ditvraagt hij steeds om een sms code maar ik kan niks ontvangen niet bellen niet sms en niet gebeldwordenkan dit alleen via een sms dat je diecode kan krijgen ik weet niet hoe dit moed

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Sophie de vrieze . 

Ik wil je heel graag helpen, maar heb een klein beetje moeite je te volgen omdat al je zinnen in elkaar over lopen. Als ik het goed begrijp heb je dus een nieuwe simkaart waarmee je nog geen diensten hebt (je kunt niet bellen/SMSen en ook niets ontvangen), klopt dat? 
Mijn collega Cecilia gaf al aan dat het niet helemaal duidelijk is of het hier gaat om een compleet nieuw abonnement (overgestapt van een andere provider) of een nieuw abonnement binnen Vodafone (of verlenging of vervanging van je SIMkaart). Kan je me dit vertellen? 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic