Cecilia Vodafone wrote:
Hoi @Sophie de vrieze
Een warm welkom op de Vodafone Community.
De nieuwe simkaart wil je natuurlijk zo snel mogelijk in gebruik nemen. Het klinkt alsof jouw simkaart nog niet is aangemeld op het Vodafone netwerk. Het is mij niet helemaal duidelijk of het hier gaat om een nieuw abonnement (met of zonder nummerbehoud) of dat het hier gaat om een vervangende simkaart.
Ook als je een nieuw abonnement hebt, is je sim al actief. Werkt de sim van je abonnement toch nog niet? Activeer 'm dan zelf in een paar stappen in My Vodafone. Meer informatie over het activeren van jouw simkaart vind je hier.
Laat je ons weten of het is gelukt?
Hey hallo ik wil mij aanmelden met de link die je hebt gestuurt hij stuurt mij dan een sms maar door alleen noodoproepen kan ik ook geen sms ontvangen wij hebben sinds vandaag een famili3 abbobonemd red togeher en ik ben een nieuwe klant bij julie maar het lukt nog steeds niet mij moeder heeft een heel register doorlope om mij te helpen maar julie hadden het erg druk hoorde ikmaar mij is het niet helukt ik heb mij mobiel een uur uit gehad dat moest volgens dat register maar ik heb ook mij vodafone geinstalert maar die sturen ook een sms maar ik krijg niks binnen wat nu?