LilithSL

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik ben niet bereikbaar

Ik heb via sociale media van verschillende mensen te horen gekregen dat ik telefonisch niet bereikbaar ben. Ik ontvang ook geen sms'en die naar mij zijn gestuurd. Wanneer ik naar mezelf bel met iemand anders' nummer gaat mijn telefoon niet over. Ik hoor ook niet mijn voicemail, maar " dit nummer is niet bereikbaar, probeer het later opnieuw". Ik ben gewoon in Nederland en ben al lang klant van Vodafone.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes
Hoi LilithSL
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is natuurlijk heel erg vervelend en er zijn een paar dingen die je kan doen om te zien of het misschien aan je telefoon ligt of aan je SIM kaartje (dus aan Vodafone). Heb je je SIM kaartje al eens uit je toestel gehaald, je toestel uitgezet en na een minuutje of 3 tot 4 weer de SIM kaart erin en daarna je toestel weer aan? Als dit lukt, mooi en opgelost 🙂

Lukt het niet, probeer dan je eigen SIM kaartje eens in een ander z'n toestel te stoppen en stop die z'n SIM kaartje in jou toestel. Kijk even of je op deze manier bereik hebt en of de ander in jou toestel ook bereik heeft. Als het dan goed werkt kan het zijn dat je SIM kaartje misschien wat aan de oude kant is en dan zou je deze in een Vodafone winkel kunnen omwisselen (mijn advies is eigenlijk zo ie zo om langs een Vodafone winkel te gaan, dan kunnen het uitvoerig met je doornemen). Maar goed, als de SIM kaart wisseling werkt en je SIM doet het wel in een ander toestel, dan kan het ook aan je toestel liggen.

Weet niet wat voor toestel je hebt maar je kan ook je netwerkinstellingen een reset geven (kan je ergens vinden in bij instellingen en misschien dan nog onder mobiel netwerk). Dat zou je ook nog eens kunnen proberen. Wie weet gaat het daarna wel goed, kan best. Er zijn mensen die nu een nieuwe iPhone 11 hebben gekocht, of mensen die een iOS update van Apple hebben gehad, en daaruit bleek dat het niet allemaal goed kwam en bij een reset ging het weer goed. Maar goed, dat is iPhone, ik weet niet hoe het zit met Android.

Je zou nog even kunnen informeren bij de klantenservice van Vodafone, of je wel je rekeningen hebt voldaan (zeg niet dat het niet zo is, maar je weet het maar nooit en dan kunnen ze ook gelijk een reset in het systeem met je uitvoeren). Overigens het controleren van je rekeningen kan je ook in je My Vodafone app doen.

En je kan ook proberen je vraag nog even te stellen via een privé bericht te sturen bij Facebook of Twitter. Daar zitten ook mensen die je verder kunnen helpen om te zien of er iets in de administratie van Vodafone anders staat of dat ze hem een reset geven).

Er is voorlopig nog wel iets aan te doen en als je het allemaal te moeilijk vind, gewoon even langs een Vodafone winkel. Laat nog even weten hoe het is afgelopen aub, bedankt en nog een fijne dag.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes
Hoi LilithSL
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is natuurlijk heel erg vervelend en er zijn een paar dingen die je kan doen om te zien of het misschien aan je telefoon ligt of aan je SIM kaartje (dus aan Vodafone). Heb je je SIM kaartje al eens uit je toestel gehaald, je toestel uitgezet en na een minuutje of 3 tot 4 weer de SIM kaart erin en daarna je toestel weer aan? Als dit lukt, mooi en opgelost 🙂

Lukt het niet, probeer dan je eigen SIM kaartje eens in een ander z'n toestel te stoppen en stop die z'n SIM kaartje in jou toestel. Kijk even of je op deze manier bereik hebt en of de ander in jou toestel ook bereik heeft. Als het dan goed werkt kan het zijn dat je SIM kaartje misschien wat aan de oude kant is en dan zou je deze in een Vodafone winkel kunnen omwisselen (mijn advies is eigenlijk zo ie zo om langs een Vodafone winkel te gaan, dan kunnen het uitvoerig met je doornemen). Maar goed, als de SIM kaart wisseling werkt en je SIM doet het wel in een ander toestel, dan kan het ook aan je toestel liggen.

Weet niet wat voor toestel je hebt maar je kan ook je netwerkinstellingen een reset geven (kan je ergens vinden in bij instellingen en misschien dan nog onder mobiel netwerk). Dat zou je ook nog eens kunnen proberen. Wie weet gaat het daarna wel goed, kan best. Er zijn mensen die nu een nieuwe iPhone 11 hebben gekocht, of mensen die een iOS update van Apple hebben gehad, en daaruit bleek dat het niet allemaal goed kwam en bij een reset ging het weer goed. Maar goed, dat is iPhone, ik weet niet hoe het zit met Android.

Je zou nog even kunnen informeren bij de klantenservice van Vodafone, of je wel je rekeningen hebt voldaan (zeg niet dat het niet zo is, maar je weet het maar nooit en dan kunnen ze ook gelijk een reset in het systeem met je uitvoeren). Overigens het controleren van je rekeningen kan je ook in je My Vodafone app doen.

En je kan ook proberen je vraag nog even te stellen via een privé bericht te sturen bij Facebook of Twitter. Daar zitten ook mensen die je verder kunnen helpen om te zien of er iets in de administratie van Vodafone anders staat of dat ze hem een reset geven).

Er is voorlopig nog wel iets aan te doen en als je het allemaal te moeilijk vind, gewoon even langs een Vodafone winkel. Laat nog even weten hoe het is afgelopen aub, bedankt en nog een fijne dag.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was bovenstaande informatie voldoende voor jou LilithSL ?
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Heb je nog een update voor ons LilithSL?
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Geen reactie. Topic gesloten LilithSL
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes
Hoi LilithSL
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is natuurlijk heel erg vervelend en er zijn een paar dingen die je kan doen om te zien of het misschien aan je telefoon ligt of aan je SIM kaartje (dus aan Vodafone). Heb je je SIM kaartje al eens uit je toestel gehaald, je toestel uitgezet en na een minuutje of 3 tot 4 weer de SIM kaart erin en daarna je toestel weer aan? Als dit lukt, mooi en opgelost 🙂

Lukt het niet, probeer dan je eigen SIM kaartje eens in een ander z'n toestel te stoppen en stop die z'n SIM kaartje in jou toestel. Kijk even of je op deze manier bereik hebt en of de ander in jou toestel ook bereik heeft. Als het dan goed werkt kan het zijn dat je SIM kaartje misschien wat aan de oude kant is en dan zou je deze in een Vodafone winkel kunnen omwisselen (mijn advies is eigenlijk zo ie zo om langs een Vodafone winkel te gaan, dan kunnen het uitvoerig met je doornemen). Maar goed, als de SIM kaart wisseling werkt en je SIM doet het wel in een ander toestel, dan kan het ook aan je toestel liggen.

Weet niet wat voor toestel je hebt maar je kan ook je netwerkinstellingen een reset geven (kan je ergens vinden in bij instellingen en misschien dan nog onder mobiel netwerk). Dat zou je ook nog eens kunnen proberen. Wie weet gaat het daarna wel goed, kan best. Er zijn mensen die nu een nieuwe iPhone 11 hebben gekocht, of mensen die een iOS update van Apple hebben gehad, en daaruit bleek dat het niet allemaal goed kwam en bij een reset ging het weer goed. Maar goed, dat is iPhone, ik weet niet hoe het zit met Android.

Je zou nog even kunnen informeren bij de klantenservice van Vodafone, of je wel je rekeningen hebt voldaan (zeg niet dat het niet zo is, maar je weet het maar nooit en dan kunnen ze ook gelijk een reset in het systeem met je uitvoeren). Overigens het controleren van je rekeningen kan je ook in je My Vodafone app doen.

En je kan ook proberen je vraag nog even te stellen via een privé bericht te sturen bij Facebook of Twitter. Daar zitten ook mensen die je verder kunnen helpen om te zien of er iets in de administratie van Vodafone anders staat of dat ze hem een reset geven).

Er is voorlopig nog wel iets aan te doen en als je het allemaal te moeilijk vind, gewoon even langs een Vodafone winkel. Laat nog even weten hoe het is afgelopen aub, bedankt en nog een fijne dag.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was bovenstaande informatie voldoende voor jou LilithSL ?
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Heb je nog een update voor ons LilithSL?
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Geen reactie. Topic gesloten LilithSL
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic