nuclearjasper

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik ben mijn prepaid tegoed kwijt!

Ik ben mijn prepaid tegoed kwijt en kreeg een SMS dat ik me prepaid tegoed moet opwarderen, dus ga ik naar de site en dan ontdek ik dat ik moet betalen!!!??? Echt niet... Ik heb mijn tegoed nog nooit gebruikt en toch moet ik nieuwe kopen!?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@nuclearjasper je prepaid tegoed is een jaar geldig. Als je binnen dat jaar niet opwaardeert vervalt je tegoed, ongeacht of je het gebruikt. Na een tijdje vervalt ook je telefoonnummer, dus zorg ervoor dat je minstens één keer per jaar opwaardeert. Je hebt dit topic dubbel geplaatst, dus ik heb beide topics even samengevoegd.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@nuclearjasper,

Neem hierover contact op met de klantenservice. Wij kunnen je vanuit hier helaas niet helpen omdat wij niet in de systemen van Vodafone kunnen.

Groetjes stevied86
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@nuclearjasper je prepaid tegoed is een jaar geldig. Als je binnen dat jaar niet opwaardeert vervalt je tegoed, ongeacht of je het gebruikt. Na een tijdje vervalt ook je telefoonnummer, dus zorg ervoor dat je minstens één keer per jaar opwaardeert. Je hebt dit topic dubbel geplaatst, dus ik heb beide topics even samengevoegd.
nuclearjasper
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt, toch vind ik het wel een beetje raar dat je toegoed vervalt...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic