Bij ziggo is het abbonement gestopt omdat ik zoveel heb meegemaakt ik ben 3 weken bezig geweest om me verhuizing te regelen en kreeg elke dag een annulering binnen omdat het systeem dit deed, na me verhuizing heb ik week geen aansluiting gehad, ik heb een week moeten wachten op het pakket, want de verhuizing kon niet worden geregeld. boosterpakket aangevraagd 2 maal dit werd door het systeem geannulleerd, monteurs afspraken ik werd gebeld door de monteurs dat ze niet kwamen omdat ze het te druk had en zo kan ik nog even doorgaan.
Omdat ik bij ziggo zat heb ik via familielid me laten overhalen om over te stappen vaan vodafone met telefoons..de abbonementen zijn nog niet actief maar heb de simkaarten en telefoons in bezit. De telefoons zijn gebruikt maar zit geen krasje op, ik heb bij vodafoon ook aangegeven ik wil desnoods de telefoons overnemen of kopen maar ook dat is niet mogelijke.
het abbonement is nog niet actief hoe kan dan de 14 dagen bedenktijd al in werking zijn gegaan..ik weet niet wat ik het produkt heb of het werkt naar behoren?
2 medewerkers van Vodafone orderbeheer hebben mij al toegezegd dat ik van het contract af kan omdat het nog niet actief is en dit klopt, ook de medewerkers van de winkel hebben een notitie achter gelaten dus ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd, eerst een hoop ellende bij zusterbedrijf en nu hier weer..