sbtlover

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ics upgrade voor experia u

heeft er iemand enig idee wanneer deze upgrade gaat komen ? bij sony is ie er al ff uit alleen kan ik deze niet installeren vanwege het branded gebeuren. het mag toch niet zo lang duren om de branding in de rom toe te voegen ? en dan al helemaal niet op je site vermelden dat het toestel al upgradable is ( niks in de toekomst ofzo , gewoon is upgradable ) .
 
ics is 1 van de hoofdredenen geweest dat ik voor dit toestel gekozen heb , en nu kan ik god knows how long gaan wachten tot de update gereleased word ?
 
graag een ETA anders wil ik mjn toestel omruilen voor iets wat wel ics al draait
36 Reacties 36
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi AJB79, ha ha ha dat is toevallig dat jij dit bericht hebt geschreven 🙂 Ik ben er inderdaad mee bezig. Als ik een update heb zal ik deze in dit topic posten.
AJB79

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Gezien we een maand verder zijn. Zou ik graag willen informeren, waar de kink in de kabel zit.
Ik weet dat het lang duurt, maar toch dit duurt wel erg lang. Is het mogelijk om aan te geven waar de toestemming van vrijlating van ICS nu ligt? (of nog beter is er een datum bekend van release?)
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
De update is teruggetrokken. Waarom en wanneer hij weer gaat komen weet ik op dit moment niet. Ik heb dit nagevraagd. Hiervoor komen we snel bij jullie terug. En nee, het zal niet weer een maand duren. 😉
sbtlover
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb me er even buiten gehouden omdat ik niks toe te voegen had aan wat er al gezegd was , maar nu dus 3 weken verder , geen nieuws , en nog steeds met geen mogelijkheid mijn toestel naar ICS te krijgen.

wil niet onbeleefd worden , maar ik voel me aardig belazerd . er stond duidelijk op alle sites dat dit toestel naar ICS te updaten was en nu kan er me nog steeds niet verteld worden of en wanneer dit ook werkelijk mogelijk gaat worden. over valse reclame en beloften gesproken .

graag alsnog een optie of datum wanneer we de update gaan krijgen !

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Sbtlover, welke versie heb je op dit moment? En heb je al geprobeerd te updaten via PC Companion? Zie je de update er dan niet bij staan?
AJB79

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik sluit me aan bij het bovenstaande. Ook ik begin me belazerd te voelen aan het feit dat er gepropageerd werd met upgradable naar ICS en dit tot op heden nog niet is.
Nu gaat het mij niet zozeer om het verkrijgen van ICS , maar dat zonder bericht de update terug getrokken word. Enige transparantie zou van toepassing zijn. Vooral omdat er op de forum vraag naar ICS is.
 
Vorige week heb ik mijn telefoon verbonden met pc-compagnion alleen nog steeds geen update. Mijn versie is onveranderd, zie eerder berichten.
sbtlover
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb zojuist alle 'legale' update-methodes geprobeerd en nog steeds niks , iedere andere xperia u gebruiker kan updaten alleen omdat wij bij vodafone zitten is dat niet mogelijk. als hier niet heel snel een definitieve release date gegeven gaat worden mag vodafone het toestel omruilen voor een ander model dat wel ICS of JB draait . valse reclame is 1 ding , maar er zo'n potje van maken gaat mij te ver.

graag een release date of fatsoenlijk aanbod .
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hi sbtlover,

Helaas heb ik op dit moment niet meer informatie. Ik zal morgen voor je navragen of er al meer bekend is over deze update.

Edit 27/05: Ik zie dat ik het antwoord hier nog niet had geplaatst, maar helaas, nog geen nieuwe info over deze update 😞
LVisserCollet

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Voor mij geldt het zelfde als waar hierover wordt gediscuseerd. Ik heb de sony xperia u genomen bij een abonnement omdat er vermeld dat er een update zou komen en deze eind 2012 te updaten zou zijn.
Ik vind het wel erg lang duren dat het nu nog niet geregeld is. MEnsen met deze telefoon via andere providers hebben de update iCS al wel kunnen uitvoeren.
 
leonvisser75

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben het helemaal met jullie eens. 
Ik heb in oktober het toestel gekregen, en daarbij stond al aangegeven dat hij upgradable was naar ics (4.0).
Hier ben ik dan ook van uit gegaan en heb het toestel mede daarom aangeschaft.
Eenmaal het toestel in huis heb ik hem proberen te updaten, maar dit was tevergeefs.
Na contact te hebben gehad met zowel vodafone als sony werd mij verteld dat het nog een tijd kon duren omdat de telefoon branded was. Hierbij werd ook aangegeven dat vodafone voor 2013 de update er uit zou rollen.
Nu zitten we inmiddels bijna in juni 2013 en er is nog steeds GEEN update.
Ik vind dit wel erg slecht en zie nu ook tot mijn verbazing dat de update zelfs geannuleerd is!!!
 
Wanneer dit zo is dan eis ik een andere telefoon van vodafone waar wel de ICS update voor beschikbaar is, want ik voel me inmiddels erg bedonderd door Vodafone. 
 
 
 
sbtlover
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
en weer een week verder zonder enig antwoord . ik sta a.s. maandag in de dichtstbijzijnde vodafone-shop en heb nu al medelijden met degene die me gaat helpen (vrees dat de woede over het gebrek aan info en medewerking alhier op een gegeven moment toch boven gaat komen)....... sorry , maar als dit de manier is waarop vodafone met zijn klanten omgaat zijn ze een aantal klanten definitief kwijt .

je kan dus al je vragen kwijt bij de smartphone-crew ... nu nog een zinnig antwoord
AJB79

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Is er al enige zicht op wanneer de update uit wordt? 
Wat was trouwens de reden van het terugtrekken van de update?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Allemaal,

Ik heb nog wat mensen aan hun jasje getrokken. Als het goed is komt er morgen meer info. Mocht dat zo zijn, zal ik dat zsm in dit topic delen:).
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
We zijn nog in afwachting van een update... Wordt vervolgd.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Nieuws: De update is sinds deze week te downloaden! Je dient hiervoor wel een verbinding via je PC op te zetten. Succes!
AJB79

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Thanks, hij doet het! Zelfs het opstarten van de camera is versnel. PRIMA!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Goed om te horen! Thanks voor de terugkoppeling.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic