Linda2021!

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iPhoneSE 2021

Ik woon op Bonaire en men zegt dat de digitale sim van iPhone SE niet werkt. Weet iemand of dat klopt, want ik wil hem alleen kopen als beide simkaarten werken. Wie kan mij helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Linda2021! 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het lijkt me dat je deze vraag moet stellen bij een telecombedrijf op Bonaire. Op deze pagina zegt men dat het zou moeten werken, maar daar ben ik niet zeker van omdat ik het niet weet. Dus je kan beter bij een telecom winkel binnen gaan, of bellen, en daar vragen of het werkt. (ik kan je hierin jammer genoeg geen advies in geven)

Morgen zijn er weer Vodafone medewerkers aanwezig, misschien dat die je nog kunnen helpen. Als je nu een Vodafone NL abonnement hebt, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone NL. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Linda2021! 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het lijkt me dat je deze vraag moet stellen bij een telecombedrijf op Bonaire. Op deze pagina zegt men dat het zou moeten werken, maar daar ben ik niet zeker van omdat ik het niet weet. Dus je kan beter bij een telecom winkel binnen gaan, of bellen, en daar vragen of het werkt. (ik kan je hierin jammer genoeg geen advies in geven)

Morgen zijn er weer Vodafone medewerkers aanwezig, misschien dat die je nog kunnen helpen. Als je nu een Vodafone NL abonnement hebt, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone NL. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Linda2021, welkom op de Vodafone Community!


Online kan ik op dit moment geen restricties vinden voor Bonaire, maar ik raad je net als @Energieboy aan om toch ook even contact op te nemen met een telecomprovider daar die je hierin kan adviseren 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic