Genns

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iPhone5 gaat vanzelf uit, en werkt niet zonder oplader.

Mijn iphone 5 had laatst problemen,hij bleef hangen op hetzelfde percentage batterij terwijl hij in de oplader zat. Vervolgens was hij leeggelopen en gaf hij aan dat hij oplaadde, maar vervolgens had hij niet genoeg power om op te starten. Na een dag met rust laten van mijn iphone ging hij weer wel aan en laadde hij weer op.
Hierna dacht ik dat hij het wel weer zou doen maar helaas, hij valt nu steeds uit en in de oplader krijg ik steeds het opstartscherm (wit met apple logo) en dan valt hij weer weg. Af en toe gaat ie aan en kan ik hem 5 min gebruiken voor hij weer uitvalt. In de tijd dat hij het doet zoekt hij ook steeds naar het netwerk en kan hij zelfs de wifi niet connecten..

Na het lezen van verschillende sites denk ik dat mijn batterij stuk is maar is dit ook het antwoord op het vreemd doet van de iphone als hij wel aan gaat?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Gewoon langs Vodafone gaan uitleggen hoe en wat,

Binnen 2 jaar heb je garantie en recht op een gratis reparatie of een nieuw toestel.

Als je hem laat maken door Vodafone moeten ze een gelijkwaardige leentoestel verlenen om extra overlast te verkomen of wat ik zei een splinternieuwe telefoon.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Gewoon langs Vodafone gaan uitleggen hoe en wat,

Binnen 2 jaar heb je garantie en recht op een gratis reparatie of een nieuw toestel.

Als je hem laat maken door Vodafone moeten ze een gelijkwaardige leentoestel verlenen om extra overlast te verkomen of wat ik zei een splinternieuwe telefoon.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic