Destinyy

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

iPhone nummerherkenning werkt niet

Mijn nummerherkenning werkt niet van mijn iPhone. Als ik hem via instellingen wil aanschuiven, geeft hij al aan dat hij aanstaat, maar ik kan hem niet schuiven.

Iemand een oplossing? Heb Mn Sim er al uitgehaald en gereset, maar niks werkt.
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Destinyy
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het lijkt me dan het beste om een prive bericht te sturen naar Vodafone via Twitter en/of Facebook. Daar kunnen ze je helpen om de instellingen te resetten. Je kunt ook eventueel via hier een chat starten.

Op deze manier moet het lukken om je nummerherkenning aan te krijgen.
Succes!
Destinyy
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Energieboy

Waarom kunnen ze me niet hier helpen? Waarom
speciaal op twitter en/of Facebook?
Thanx voor je reactie ?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ja, waarom zijn de bananen krom 🙂

Dit omdat ze hier via de Community zich aan de privacy wet moeten houden en omdat dit een klanten helpt klanten community is. En klanten kunnen niet in het systeem kijken wat andere klanten gebruiken en/of doen. Voor sommige dingen kan een klant je wel helpen zoals instellingen en dergelijken. Maar als er iets niet goed staat bij Vodafone dan kan een klant dit niet voor je oplossen. En moderatoren van Vodafone kunnen alleen de oppervlakkige dingen oplossen en kunnen door de nieuwe privacy wet niet in het systeem met je mee kijken.

Dit zal je dus echt via de webcare afdeling moeten doen van Vodafone en daarom zeg ik ook, stuur een prive bericht naar Twitter en/of Facebook en die mensen kunnen je helpen. Maar ja kan ook gewoon even chatten, dan weet je het nog sneller! (als er iemand van de chat aanwezig is).

Hopende dat ik je genoeg uitleg heb gegeven. Ik heb het niet verzonnen 🙂
Destinyy
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ok doe ik dat, thanx!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Destinyy, is het nog gelukt via de Twitter/FB of de klantenservice? Aangezien we de status niet kunnen volgen gaan we het topic binnenkort wel sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic