Kanter.450!

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

iPhone maakt geen verbinding met mobiel netwerk en wifi

Sinds kort heb ik op mijn iphone geen verbinding meer met mobiel netwerk en wifi. In eerste instantie op mijn iphone 8. Omdat ik dacht dat deze stuk zou zijn heb ik deze week een nieuw toestel gekocht een iphone se. Maar na installatie van de nieuwe iphone is er nog steeds geen verbinding. Wel een melding van time-out. Ik heb wel de backup van de oude iphone via ITunes overgezet op de nieuwe Iphone.

M.i. ligt het niet aan de router van Ziggo omdat alle andere toestellen in huis zoals desktops, tablets en andere telefoons wel verbinding hebben.

Ik heb de laatste update ios 17.1.1.

Bovenaan het scherm van de iphone staat vodafone NL 5G. Er zijn maar 2 streepjes opgelicht. Wifi geeft aan dat het is verbonden. Heb Iphone reeds opnieuw ingesteld zonder resultaat.

NB Roaming staat aan en bellen via wifi staat ook aan.

Wat verder te doen?

 

 

 

 

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Hoi @Kanter.450! 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend dat het niet werkt naar behoren. Omdat je je copy direct hebt overgezet denk ik dat het aan het netwerkinstellingen ligt van je toestel. Wis je netwerkinstellingen van je toestel en maak opnieuw contact met je router. Ik denk dat het probleem dan is opgelost. Zo niet, zet je toestel terug in fabrieksinstellingen en probeer dan eerst met een volledige lege iPhone contact te maken met je router. Even zien of dat wel werkt. 

Kanter.450!
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

De volgende dag na het opstarten werkte alles naar wens. De problemen op de oude iPhone waren m.i. te wijten aan de problemen met de nieuwe update.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic