koeniemonster

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iPhone internet verbruik

Hoi allemaal, ik heb een vraag over mijn iphone 4 internet verbruik.
 
Ik heb nu sinds 3 dagen een iPhone 4 aangeschaft bij een abbonement. Bij dat abbonement heb ik 1000 MB internet.
Maar nu kijk ik bij mijn tegoed en verbruik op my vodafone en daar staat dat ik al 200 MB heb verbruikt van mijn internet. Mijn vraag is hoe dit kan, ik stream geen video's of muziek.
de apps die ik erop heb gezet zijn:
-whatsapp
-tumblr
-tvgids.nl
fruit ninja
-google vertalen
 
5 Reacties 5
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Ik geloof dat Vodafone zoiets als Ratio systeem gebruikt. Je krijg de eerste maand maar een deel van je bundel en de volgende maand krijg je de volle MB (Correct me als ik het fout heb Mods!)
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
200 MB blijft 200 MB lijkt mij. Je volledige tegoed krijg je op de 1e van de maand.
WhiteWolf schreef:
Ik geloof dat Vodafone zoiets als Ratio systeem gebruikt. Je krijg de eerste maand maar een deel van je bundel en de volgende maand krijg je de volle MB (Correct me als ik het fout heb Mods!)


Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
@WhiteWolf,@Caspar,

Jullie hebben beiden deels gelijk.
Stel je neemt een abonnement op de 15e van de maand, dan krijg je je bundel van die maand vanaf de 15e tot de 30e, oftwel Pro Rato verrekend.

Op de eerste van de nieuwe maand krijg je natuurlijk je nieuwe volledige bundel.

Duidelijk, toch?!
koeniemonster
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik snap wat jullie zeggen maar dit verklaart alleen niet mijn probleem, want 200 MB blijft inderdaad 200 MB. maar mijn vraag is waar gaat die 200 MB in 3 dagen naartoe,
ik weet dat mijn tegoed deze maand inderdaad maar 800 nogwat MB is maar ik heb nu dus nog maar ong 600 MB
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
koeniemonster schreef:
Ik snap wat jullie zeggen maar dit verklaart alleen niet mijn probleem, want 200 MB blijft inderdaad 200 MB. maar mijn vraag is waar gaat die 200 MB in 3 dagen naartoe,
ik weet dat mijn tegoed deze maand inderdaad maar 800 nogwat MB is maar ik heb nu dus nog maar ong 600 MB
Dat weet niemand koeniemonster, dit ivm de Wet op de Privacy.

Wat je kunt doen is een app downloaden die je verbruik bijhouden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic