@LiekeDekkers Je hebt hier nu ook een bericht zonder persoonlijke gegevens geplaatst. Graag zou ik je willen vragen om precies hetzelfde bericht op onze Facebook pagina te plaatsen. Wij reageren daar binnen één uur. Mochten we aanvullende gegevens nodig hebben dan zullen wij je vragen om een privébericht en dan zullen wij je bericht alsnog verder privé afhandelen.
We kregen echt ontzettend veel berichten privé. Hierdoor konden wij niet onze volledige aandacht richten op berichten die wel echt privé afgehandeld moesten worden. Alle vragen die op onze openbare Facebook pagina worden gesteld nemen wij gewoon in behandeling, echter doen we privéberichten dus alleen op verzoek (als wij dus meer gegevens nodig hebben). Op die manier kunnen we je gerichter helpen.
Ik kan hier wel reageren op het algemene aspect van je vraag. Het simkaartnummer kunnen wij achterhalen, maar deze gegevens mogen wij niet doorgeven via onze klantenservice. Hiervoor kun je wel met je legitimatiebewijs terecht in een Vodafone winkel. We zien dan het oude simkaartnummer in ons systeem staan.
Wat betreft de contacten kunnen wij deze helaas niet voor je achterhalen. Deze staan oftewel op je simkaart of op je toestel. Gezien je zowel je simkaart als je toestel kwijt bent kunnen wij die contacten helaas nergens anders vandaan halen, tenzij je bijvoorbeeld een backup hebt gemaakt van je contacten via iTunes.
Wat betreft het verlengen kan ik je zo geen antwoord geven op je vraag. Hiervoor hebben we dus wel je gegevens nodig.