JPeters86

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iPhone abo + BlackBerry

Hallo mensen,
 
Ik heb een iPhone abonnement dat t/m januari 2013 loopt. Van mijn werk heb ik echter een BlackBerry telefoon en eigenlijk vind ik deze telefoon beter werken. Nu wil ik de iPhone verkopen en buiten werktijden mijn Vodafone-simkaart in de BlackBerry plaatsen en deze telefoon ook voor privé gebruiken. Kan dit zomaar, of moet ik hier iets voor aan- of uitzetten?
 
Groeten!
1 Reactie 1
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
JPeters86 schreef:
Hallo mensen,
 
Ik heb een iPhone abonnement dat t/m januari 2013 loopt. Van mijn werk heb ik echter een BlackBerry telefoon en eigenlijk vind ik deze telefoon beter werken. Nu wil ik de iPhone verkopen en buiten werktijden mijn Vodafone-simkaart in de BlackBerry plaatsen en deze telefoon ook voor privé gebruiken. Kan dit zomaar, of moet ik hier iets voor aan- of uitzetten?
 
Groeten!
Om volledig gebruik te kunnen maken van de functionalteit van de Blackberry, moet je op je abonnement de toevoeging Blackberry Services actief hebben. Dit is te regelen in iedere Vodafone-winkel of via de klantenservice.
Voordeel van het via de winkel te doen is dat de mensen daar meteen even met je mee kunnen kijken of alle instellingen goed staan en ervoor zorgen dat je bellend en internettend de deur weer uitloopt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic