Hoi
Nicci020 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Heb je ook al een ander simkaartje in je toestel gedaan (van iemand anders) en werkte het toen wel? Volgens mij heb je alleen getest met je eigen simkaart en wat gebeurd er als je die van een ander erin doet? Dan kan je uitsluiten of het aan Vodafone ligt of niet. Eventueel zou je je eigen simkaart in die van een ander toestel kunnen doen (dit kan je ook doen bij de Vodafone Winkel).
Het beste is, mocht het echt allemaal niet meer lukken, naar een Vodafone winkel toe te gaan. Die kunnen ook nog wat testjes uitvoeren en als die constateren dat er echt iets mis mee is kunnen die kijken wat ze dan op dat moment gaan doen. Daar kan ik je niets over zeggen want dat ligt er helemaal aan en ik werk niet bij Vodafone dus dat zou geen goed advies zijn. Doe nog even de simkaart switch test en anders toch even langs een Vodafone winkel.
Laat je weten hoe het afloopt, ben er wel benieuwd naar eigenlijk.