04011988

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

iPhone X pre-order blijven hangen of toch niet?

Hier ook zo'n wazige situatie. Ik ben een overstapper van die groene naar vodafone. Vrijdag ochtend gepreorderd en 9:05 bevestiging (met ordernummer!) ontvangen. Later ook het contract en lening overeenkomst. Meerdere malen contact gehad met de klantenservice over mijn order of het allemaal wel goed loopt. Alles was in orde en als ik die documentatie die ik had ontvangen had zou alles goed lopen. Gisteren ontving ik een SMS dat ik in week 44 de iPhone zal krijgen (deze week dus!). Vanmiddag plots een sms met 'oh nee toch niet'. (De inhoud van de eerdere sms over de status van je bestelling is incorrect. Zodra er een nieuwe leverdatum bekend is ontvang je hierover een nieuw bericht). Dus weer aan de telefoon, wacht tijd van zo'n 10 a 15 min verder en volgt er het verhaal dat mijn order is blijven hangen waardoor mijn pre-order niet meer geldig is. Advies was om de order te annuleren (let op.. zelf annuleren, maar waarom?). Dat het spijtig is en wellicht een compensatie kan aanvragen bij het annuleren. Dat zat me niet echt lekker dus daarna nogmaals gebeld. Exact dezelfde vraag gesteld aan een andere collega, deze beweert echter dat er weer helemaal niks aan de hand is en dat ik sowieso deze week anders volgende week die iPhone zal ontvangen. (ik heb bewust niet het andere verhaal van zijn collega gedeeld). Hoe het nu echt zit is mij onduidelijk.
5 Reacties 5
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
04011988, welkom op het Vodafone Forum! Dat is inderdaad vreemd. Hoe het specifiek zit met jouw bestelling kunnen we via het Forum niet zeggen. Als het nog niet duidelijk is kun je het beste opnieuw bellen met 0800-0560 (gratis). Voor algemene vragen over bestellingen van de iPhone X bestaat wel een eigen topic op http://voda.fo/ne/c0q67. Wellicht heb je daar nog iets aan. Omdat dit topic hierdoor grotendeels dubbel is zal dit binnenkort worden gesloten.
04011988
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb hun toch al 2 maal gebeld? Geen duidelijkheid....
Wouto82

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dit is dus een typisch Vodafone antwoord: “ik weet het niet, bel maar even met dit nr.. “ en zo ben je een halve dag kwijt en word je van het kastje naar de muur gestuurd.

een beetje klantenservice zegt: “joh vervelend dat de order door ONS geannuleerd is om onduidelijke redenen, ik ga het voor u uitzoeken en zorg dat u gewoon op basis van uw originele bestelling in de rij voor levering komt te staan.. zodat u niet op 27 okt voor niks een half uur heeft geprobeerd om er door te komen op de website”

nu lees ik hier dus weer dat ik mijn originele order wsl beter niet had kunnen annuleren, dan had ik miss alsnog op basis van de originele besteltijd geleverd gekregen..



Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Zoals al aangegeven kunnen we dit via het Forum niet controleren. Zie ook onze huisregels op https://forum.vodafone.nl/t5/Tips-Tricks/De-huisregels-van-het-Forum/td-p/242069. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic