Hier ook zo'n wazige situatie. Ik ben een overstapper van die groene naar vodafone. Vrijdag ochtend gepreorderd en 9:05 bevestiging (met ordernummer!) ontvangen. Later ook het contract en lening overeenkomst. Meerdere malen contact gehad met de klantenservice over mijn order of het allemaal wel goed loopt. Alles was in orde en als ik die documentatie die ik had ontvangen had zou alles goed lopen. Gisteren ontving ik een SMS dat ik in week 44 de iPhone zal krijgen (deze week dus!). Vanmiddag plots een sms met 'oh nee toch niet'. (De inhoud van de eerdere sms over de status van je bestelling is incorrect. Zodra er een nieuwe leverdatum bekend is ontvang je hierover een nieuw bericht). Dus weer aan de telefoon, wacht tijd van zo'n 10 a 15 min verder en volgt er het verhaal dat mijn order is blijven hangen waardoor mijn pre-order niet meer geldig is. Advies was om de order te annuleren (let op.. zelf annuleren, maar waarom?). Dat het spijtig is en wellicht een compensatie kan aanvragen bij het annuleren. Dat zat me niet echt lekker dus daarna nogmaals gebeld. Exact dezelfde vraag gesteld aan een andere collega, deze beweert echter dat er weer helemaal niks aan de hand is en dat ik sowieso deze week anders volgende week die iPhone zal ontvangen. (ik heb bewust niet het andere verhaal van zijn collega gedeeld). Hoe het nu echt zit is mij onduidelijk.