Jan82

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iPhone 7 scherm reparatie

Beste Allen,

Helaas is het scherm van mijn iPhone 7 gebarsten en ik wil het zo snel mogelijk laten repareren (ik ben bang dat er wat vocht binnen het toestel kan komen). Op jullie website lukte het mij niet te vinden wat de kosten voor een nieuw scherm kunnen zijn. Op het internet zie ik dat de kosten voor een iPhone scherm reparatie verschillen wel van reparteur tot reparteur. Ik vroeg me dus af of jullie ook een scherm reparatie aanbieden voor Vodafone klanten en wat de kosten voor deze zouden zijn. Mijn toestel is 10 maanden oud en ik heb een Vodafone abonnement (toestel + sim)

Bedankt,
Jan
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Jan82,

Dat klopt, via de website is het niet mogelijk een exacte prijs in te zien. Alleen een reparateur kan een bedrag in kaart brengen, hierop kun je zelf zeggen of je de reparatie wel of niet wilt laten uitvoeren. Mocht je toestel ouder zijn dan 6 maanden betaal je wel de onderzoekskosten.

Mocht je het toestel door een ander bedrijf laten repareren dan is er een kans dat je garantie wel vervalt.

Vriendelijke groet,
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Jan82,

Heb je al toevallig het toestel ter reparatie aangeboden? Of heb je nog een vraag? Zo ja, plaats gerust een bericht ;)!

Vriendelijke groet,
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Jan82 Ga er vanuit dat je scherm inmiddels is gemaakt, maar voor anderen die een barst hebben in het scherm van je iphone 7 kan ik als tip alleen maar aangeven gewoon zelf naar een officiele apple store te gaan. Heb die van mij voor €150,- daar laten repareren.
Bijkomend voordeel, je weet zeker dat er originele apple onderdelen gebruikt worden en je krijgt van apple garantie op de reparatie. Afijn hopelijk kun je er wat mee....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic