Swieli

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iPhone 6s of IPhone 7?

Ik wil mijn abonnement verlengen, heb nu een iPhone 6s en denk dat een 7 heel onhandig is ivm t ontbreken van een hoofdtelefoonaansluiting. Ik gebruik mijn 'oortjes' om te bellen en vaak ivm accu ook telijkertijd met opladen. Delen jullie mijn mening dat ik dan beter een nieuwe iphone6s kan bestellen bij t abonnement? Nog iets anders, ik zie bij Vodafone niet eens dat ze die aanbieden...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi hoi Swieli,

Tijdens de Kerstdagen was het even stil op het forum. Ik zie dat je vraag nog openstaat.

Als je nog de gebruiker bent van de oortjes met kabel en je nog niet echt zin hebt om te switchen naar draadloos, neem dan inderdaad de iPhone 6. Daarnaast is het zo dat je met de iPhone 6 wel kunt opladen en muziek kunt luisteren, omdat de iPhone 7 gebruik maakt van de oplaadpoort kan muziek luisteren en opladen net even niet...

Over de iPhone 6 gesproken, de iPhone 6 32GB is wel beschikbaar in de shop. Mocht je interesse hebben, het toestel vindt je hier.

Als je nog vragen hebt horen we 't graag!
Groetjes,

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi hoi Swieli,

Tijdens de Kerstdagen was het even stil op het forum. Ik zie dat je vraag nog openstaat.

Als je nog de gebruiker bent van de oortjes met kabel en je nog niet echt zin hebt om te switchen naar draadloos, neem dan inderdaad de iPhone 6. Daarnaast is het zo dat je met de iPhone 6 wel kunt opladen en muziek kunt luisteren, omdat de iPhone 7 gebruik maakt van de oplaadpoort kan muziek luisteren en opladen net even niet...

Over de iPhone 6 gesproken, de iPhone 6 32GB is wel beschikbaar in de shop. Mocht je interesse hebben, het toestel vindt je hier.

Als je nog vragen hebt horen we 't graag!
Groetjes,
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic