Hallo,
Ik zou op basis van mijn eerder ervarging langs gaan bij een Apple store. Er zijn 3 Apple stores in nederland, in den haag, haarlem en Amsterdam. Ik weet niet of u hierbij in de buurt woont, anders zou ik contact opnemen met Apple (daar heb ik geen ervaring mee). Wanneer je langs een Apple store gaat zorg dan wel dat je een afspraak hebt om lang wachten te voorkomen, je kan online een afspraak maken en volgens mij kan dat ook via de app: "Apple store" niet te verwarren met "App store".
Wanneer je langs komt gaan ze daar het probleem bekijken en wanneer het inderdaad een probleem is en het standaard zo is op je toestel, krijg je gelijk een nieuw toestel mee van Apple. normaal is dit een toestel dat door een andere klant terug is gebracht en daarna is gerapareed, en voorzien van een nieuwe behuizing en andere nieuwe onderdelen die apple nooit 2 keer gebruikt. Maar aangezien het om een iPhone 6 gaat hebben ze nog geen "remanufactured" toestellen op vooraad en zal je direct een nieuwe mee krijgen.
Wanneer je de garantie via Belcompany kiest, zal je toestel waarschijnlijk opgestuurd moeten worden voor reparatie, of je kan een nieuwe mee krijgen als ze die op vooraad hebben als je binnen de 8 dagen omruil garantie zit. Aangezien de populariteit van dit toestel zullen ze het toestel niet vooradig hebben. Het verhaal van dat de achtergrondverlichting moet inwerken heb ik zelf nog nooit van gehoord en dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.
succes verder!