Hoi
Wiescrolla1 ,
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Heb je ook al eens gekeken onder Instellingen, Mobiel Netwerk, Opties mobiele data, Mobieledatanetwerk. Staan daar alle gegevens ingevuld? Mocht dit niet het geval zijn dan zou je onderaan op Stel Opnieuw In kunnen klikken.
Deze pagina kan je er bij helpen, mocht je er niet uit komen (staan ook de instellingen op).
Wil dit nu niet lukken dan adviseer ik je je Sim-kaart even met een schone theedoek af te vegen en als het dan nog niet lukt om dan langs een
Vodafone winkel te gaan. Is er geen Vodafone winkel in de buurt dan kan je het beste contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone en aangeven dat je telefoon op zoeken blijft staan. Ze kunnen je dan eventueel een Sim-kaart toezenden.
Mocht je niet willen bellen dan kan je ook nog via
My Vodafone online met de klantenservice chatten via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord). Het is maar wat je zelf prettig vind. Probeer het en laat weten of je er uit bent gekomen of niet. Succes in ieder geval.