PuddingNL

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

[iPhone 5S] Afbeeldingen iMessage not delivered

Beste,

Sinds een paar dagen krijg ik als ik een afbeelding wil versturen via iMessage eerst de melding "afgeleverd" deze verandert snel daarna in "Niet afgeleverd" met een rode uitroepteken. De afbeeldingen komen echter wel bij de ontvanger aan. Zodra de ontvanger het bericht heeft gezien verandert hij in "Gelezen".

Mijn vriendin heeft sinds kort ook exact dezelfde problemen.

Ik heb geprobeerd om mijn toestel opnieuw op te starten en de netwerkinstellingen te herstellen.

Het gaat om een iPhone 5S met iOs 7.1.1 (met 7.1 had ik hier ook last van).
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
PuddingNL
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Excuus voor het late antwoord.

In de afgelopen twee weken heb ik niets gedaan. Afbeeldingen worden weer goed verzonden. Volgens mij was er iets bij Vodafone aan de hand. Verbinding is ook ineens veel helderder tijdens het bellen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@PuddingNL

Dat is niet de bedoeling! Kun je je toestel even herstellen via iTunes? Of heb je dit al geprobeerd? Maak wel eerst een back-up voordat je dit doet, anders ben je je gegevens kwijt!
PuddingNL
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Excuus voor het late antwoord.

In de afgelopen twee weken heb ik niets gedaan. Afbeeldingen worden weer goed verzonden. Volgens mij was er iets bij Vodafone aan de hand. Verbinding is ook ineens veel helderder tijdens het bellen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @PuddingNL,

Hoe het ook zit, het is fijn dat het nu is verholpen! Bedankt voor je terugkoppeling. Ik zal dit topic nu markeren als opgelost.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic