ilovepringles

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iPhone 5 simock-vrij maken

Hallo,

Ik woon in België.
Ik heb onlangs voor mijn 14de verjaardag een iPhone 5 van 16GB gekregen van mijn peter die in het Verenigd Koninkrijk woont.
Hierbij zat een simkaart van Vodafone, de volgende dag kwam mijn moeder thuis met een simkaart van Mobistar want ze werkt daar. Toen ik deze erin stak en hem ontgrendelde zei hij; Sim niet geldig! en dat ik contact moest maken met de aanbieder, eerst dacht ik dat de simkaart te oud was dus kreeg ik weer een nieuwe, met juist hetzelfde probleem, ik heb vanalles geprobeerd. Nu weet ik dat de enigste oplossing is om contact te maken met Vodafone om hem SIMLOCK-VRIJ te maken anders kan ik mijn huidige provider niet gebruiken. Kan iemand mij hierbij helpen want vanuit België kan ik niet naar het nummer "1200" bellen.

Alvast bedankt,

3 Reacties 3
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Hallo,

Je zult hiervoor contact moeten opnemen met Vodafone UK. Bij Vodafone NL worden de IPhones niet voorzien van een simlock.

Groeten
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
@NetwerkFreak dat is alleen voor toestellen die in Nederland bij Vodafone Nederland gekocht zijn. Buitenlandse unlockcodes kunnen wij niet opvragen. Als het toestel bij Vodafone UK gekocht is zal de code daar aangevraagd moeten worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic