harold29

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

iPhone 5 krom

hoi , ik heb een probleem mijn iPhone is krom ! wat nu? hij word ook heel erg warm tijdens het gamen (carmageddon) is dit normaal ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
harold29
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
haha niemand volgens mij maar heb al een nieuwe helaas een week op moeten wachten via de vodafone winkel in Doetinchem , ja meneer we sturen hem op voor reparatie ! hahaha maar goed hij is weer recht!

Bekijk in context

17 Reacties 17
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
harold29, wat bedoel je precies met krom? Bedoel je dit letterlijk? En waar heb je je telefoon gekocht?
harold29
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
ja bedoel het letterlijk op de foto kun je het zien aan de rechterkant komt het beeldscherm er boven uit ! ik heb hem toen via de vodafone site besteld
harold29
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
haha hoe krijg ik de foto erbij ?
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Oh jee... dan vrees ik dat je hier zelf niets aan kunt verbeteren. Maar, alle toestellen die via Vodafone gekocht zijn, kun je via een Vodafone winkel ter reparatie aanbieden. Een foto uploaden kan overigens het makkelijkste via een speciale uploadsite. Google maar eens op 'upload photo', dan vind je diverse diensten waar je je foto kunt plaatsen.
harold29
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
http://postimg.org/image/rn51jmlc1/
weet niet of link het doet
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Dat is inderdaad behoorlijk krom:O!

Hoelang heb je het toestel al? Zit je binnen 7 dagen na ontvangst?

harold29
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
ja he ????heb hem sinds 4 okt 2012 , tis ook pas sinds ik veel carmageddon speel dan word die heel warm
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hm, misschien is het toestel door de warmte en het vasthouden gaan verbuigen?
Je zou er even mee langs de Vodafone winkel kunnen gaan, zodat het toestel nagekeken kan worden.

harold29
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
ja dat denk ik zelf ook , maar wie geloofd dat ? ga Zo naar de winkel in arnhem
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Succes!

Sven

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wow, dit heb ik nog nooit gezien. Ik raad je af om naar een Vodafone winkel te gaan, maar indien voor jou mogelijk direct naar de Apple Store in Amsterdam, deze zullen je iPhone per direct omruilen.
harold29
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
haha niemand volgens mij maar heb al een nieuwe helaas een week op moeten wachten via de vodafone winkel in Doetinchem , ja meneer we sturen hem op voor reparatie ! hahaha maar goed hij is weer recht!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ik moet zeggen dat krom ook een nieuwe is voor mij. In 2 stukken heb ik wel vaker gezien Telefoon in je kontzak terwijl je gaat zitten? Niet zo'n top-idee 😉

Goed om te horen dat het toestel vervangen is in ieder geval 🙂
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Een collega van me had ook een kromme. Dat was ontstaan doordat hij hem in zijn kontzak had gedaan en blijkbaar was de combinatie strakke spijkerbroek, bilvorm en zakhoogte verantwoordelijk voor het buigen. Hij is ook best wel een beetje zwaar en je kunt dan natuurlijk op je vingers natellen dat als je er maar genoeg druk op uitoefent dat die krom gaat staan.

Mannen doen overigens heel vaak het toestel op exaxt dezelfde wijze de telefoon in dezelfde zak. Zelf doe ik meerstal mijn iPhone in mijn rechterachterzak met het display naar binnen en de laadaansluiting naar boven. Maar tegenwoordig haal ik hem er uit voordat ik ga zitten 🙂
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Robert, je hebt zojuist de dag van mijn collega hélemaal goed gemaakt. Als je naar je post sprong via de topic-link kreeg je alleen jouw post, zonder verdere context. Als je dan niet goed op de topic-titel gelet hebt is je post érg grappig 😄
sashaas

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, ik ben er gisteren achter gekomen dat mijn iphone 5s ook een beetje krom is getrokken.. Ik heb hem nu 3 maanden.. valt dit onder garantie bij vodafone?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi sashaas, het hangt een beetje af van de oorzaak van het feit dat hij krom is. Als je er op bent gaan zitten waarschijnlijk niet 😉 Als de reparatie-dienst ziet dat het toestel heel vaak heel heet geworden is, dan verwacht ik zelf dat een reparatie wel onder de garantie valt. Maar, het beste is even langs gaan in een Vodafonewinkel met reparatie-desk. De monteur daar kan je het beste idee geven van of het defect onder garantie valt of niet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic