Fabio

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iPhone 5 garantie probleem

Goedendag,

In november 2012 heb ik mijn iPhone 5 bij een verlenging van mijn abonnement gekregen. Een maand na dit feit ging de camera stuk en heb ik er toen voor gekozen om deze om te ruilen voor een ander toestel bij de Apple store. Nu vertoont mijn iPhone weer problemen en wil ik hem opsturen ter reparatie, volgens de medewerkers in de winkel vervalt mijn 2e jaar garantie als ik hem heb omgeruild bij de Apple store. Dit lijkt mij niet juist, ik heb al diverse keren gebeld met 1201 en mij is toegezegd dat als de reparatie binnen de garantie valt hij kosteloos wordt gerepareerd. Hier is tevens ook een notitie in het systeem van gemaakt. Nu wil ik graag een bewijs dat als het daadwerkelijk een garantie geval betreft er geen kosten aan verbonden worden. Volgens topics in dit forum heb ik als ik het bewijs van omruiling bij de reparatie voeg nog gewoon recht op mijn garantie.

Mvg,
4 Reacties 4
Fabio
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn vraag (is misschien niet helemaal duidelijk): Ik heb op mijn Iphone 5 toch nog gewoon garantie?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo @Fabio,

Je hebt helaas veel pech met je iPhones :(. Na een omruiling heb je alsnog recht op 2 jaar garantie. Het is wel verstandig om het ontvangen bewijs van omruiling (deze ontvang je meestal per e-mail) als bewijs mee te nemen.
Fabio
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo @Marc-

Is dat bewijs van omruiling voldoende? In de vodafone winkel zeggen dat ze dat ik nog een bewijs nodig heb dat vodafone de kosten voor haar rekening neemt als het een garantie geval betreft. Als dynafix het toestel uitleest en het betreft geen vodafone toestel (aangezien ik hem heb omgeruild) brengen ze gewoon kosten in rekening die ik vervolgens in de winkel moet gaan betalen. Dit wil ik graag voor zijn, enig idee hoe ik aan zo'n dergelijk bewijs kom?

Mvg,

Fabio
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi @Fabio Dat bewijs van omruiling is echt voldoende. Hiermee geven we al aan dat het toestel van Vodafone afkomstig is en dat je recht hebt op de garantietermijn die wij hanteren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic