Yorrick

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

iPhone 5 / Whatsapp vraag

Misschien een totaal overbodige vraag, want ik heb geen idee hoe dat in zijn werking gaat.
 
Mijn abbo (Blackberry) loopt af in juni en ik heb al besloten om een iPhone 5 te nemen.
Nou moet je tegenwoordig voor Whatsapp € 0,79 betalen in de App store, wat natuurlijk helemaal niks is. 
Hoe gaat dat betalen in z'n werking? Word dat bij je telefoonrekening op gebracht als je iets koopt via de app store?, moet je dat met creditcard, of anders? 
 
Ik wil er alvast op voorbereid zijn hoe dat moet, want ik wil straks niet dat ik een iPhone 5 in mijn handen heb en dat ik met een boel vraagtekens zit hoe ik Whatsapp er op krijg. Het is natuurlijk een app die ik direct wil hebben 😛
 
Iemand met iPhone ervaring kan mij er vast wel wat over vertellen.
 
Thnx!
3 Reacties 3
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Yorrick,

Goed besluit om gebruik te maken van de iPhone5, mooi en goed toestel. Wat betreft het betalen van de What'sApp is het zo dat je bij aanschaf van een iPhone je moet registreren bij ITunes. Via iTunes kun je ook je Apps downloaden en betalen. Veel plezier met je nieuwe toestel.
DABosklopper

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
De betalingen via de App store op iOS of via iTunes kunnen gedaan worden doormiddel van een Creditcard, iTunes.gifrCard of een Click and Buy account.
 
Veel plezier met je iPhone....
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
DABosklopper schreef:
De betalingen via de App store op iOS of via iTunes kunnen gedaan worden doormiddel van een Creditcard, iTunes.gifrCard of een Click and Buy account.

Veel plezier met je iPhone....
Hoi DABosklopper, ik maak zelf geen gebruik van een iPhone maar bij ik heb even navraag gedaan en het is helemaal correct 🙂 Dank je wel voor de aanvullende informatie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic