MBulten

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

iPhone 4s

Ik heb de iPhone 4s zaterdag om 18:15 besteld maar heb nog steeds geen order bevestiging gekregen ik heb Vodafone maandag gebelden de vrouw wist mij te vertellen dat ik hem pas op 11 november zou krijgen daarna heb ik opnieuw gebeld en ze zeiden dat ik hem wel gewoon op 28 oktober zou moeten krijgen aangezien ik voor de 24ste heb besteld en dus nog in de eerste lading hoor te zitten .
Ze zeiden ook.dat nog niemand een orderbevestiging heeft gehad maar nu zie ik hier een aantal mensen die al wel een order bevestiging hebben gehad.
De vraag is dus of mijn bestelling wel goed door is gekomen ik kan namelijk bij phoneshop.nl hem op 27 oktober krijgen aangezien ze nog geen wacht rij hebben.
Dus ja....
7 Reacties 7
freshprince015

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben nu ook wel erg benieuwd naar de levertijd. Er word van alles gespeculeerd, maar er is nog niks concreets naar buiten gebracht. Iemand die hier meer over weet !?
MBulten
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja ik hoop echt dat ik hem op de 28ste krijg .
Als ik geen bericht van vodafone krijg voor donderdag moet ik hem annuleren en bij phoneshop kopen.
Er handig dit eerst zeggen dat ik hem op de 28ste krijg daarna de 11de en daarna weer de 28ste.
Overigens appart dat ze geen mail sturen naar alle mensen die de 4s bestelde om te zeggen wanneer je hem krijgt
Lana

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de telefoon besteld op 21/10. Heb net gebeld en kreeg te horen dat de telefoons pas vrijdag worden uitgeleverd aan Vodafone en pas begin volgende week worden uitgeleverd. Ik heb geen duidelijkheid gekregen over een leveringsdatum. Er waren lange wachtlijsten. Dus of ik op tijd besteld heb of op de wachtlijst sta...geen idee!
MBulten
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wacht Phone shop heeft hem al verstuurt bij diegene die op de wacht lijst staan.
en vodafone heeft hem nog niet eens binnen ?
dat vindt ik niet kloppen ik ga morgen direct vragen of ik de order kan annuleren dan haal ik hem lekker bij phone shop met een verzekering.(de ipad 2 glasplaat is vandaag kapot gegaan :()
Evalien

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik snap er ook geen reet van heb vorige week al optijd besteld ! en weet nog steeds net niks wel al orderbevesting gehad en een sms en zag dat mijn status op gereserveerd voor voorraad ofzo stond... Maja wanneer word ie nou geleverd dan? mag wel wat meer communicatie gevoerd worden!  zou weer mail ontvangen binnen 4 werkdagen maarja die zijn al om.....
Warforged

Gedreven Liefhebber
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Yo
 
Hier loopt hier onder ook al een thread over. En daarin wordt aangegeven dat de mods hier de levertijden niet kunnen zien.
 
http://forum.vodafone.nl/t5/Apple-toestellen-tablets-iPhone/Levering-i-phone-4S/td-p/8005
 
Helaas.
 
Cheers
 
W.
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hey,
 
Blijkt dat de Admin een berichtje heeft gepost : http://forum.vodafone.nl/t5/Apple-toestellen-tablets-iPhone/Algemene-update-over-levering-iPhone-4S/...
 
Nog even en dan heb ik hem whoohoo!! en meerdere natuurlijk 😛
 
Groetjes
 
WhiteWolf
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic