Wouterst

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[iPhone 4S] Wi-Fi problemen

Ik heb 2iphone 4s -en allebei na de update werkt de Wifi niet meer kan het niet meer aan of uitschuiven...
Heb van alles geprobeerd van dfumodus tot helemaal herstellen;-€
Vind het slordig van Vodafone dat er geen melding word gemaakt bij Apple!!
Heb nu rekeningen van +50euro omdat ik alleen nog maar 3G heb!
En nee niet de chip is kapot maar het is een software probleem.
Helaas net abonnement verlengt dus maar een jaar volle pond betalen en niet internetten;-€
5 Reacties 5
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @Wouterst

Heb je het toestel al opgestuurd ter reparatie? Als fabrieksinstellingen herstellen al niet helpt. De reparateurs kunnen dan onderzoeken of het echt geen hardware probleem is. Als de wifi schuif grijs is of niet zichtbaar is het namelijk vaak een hardware probleem.
Moniquem

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een Iphone 4s sinds de upgrade naar v7.1 heb ik thuis geen Wifi meer en op mijn werk wel.
Nu moet ik €140,00 euro bijbetalen omdat ik buiten mijn datalimiet ben.
Je krijgt wel een sms van Vodafone u heeft 75% van uw datalimiet verbruikt, maar als je denkt thuis op de Wifi zit, dan hou je daar geen rekening mee.
Ben mooi in de aap gelogeerd.
Alles al gedaan, Fabrieksinstellingen herstellen. Netwerkverbinding verwijdert en opnieuw ingesteld. Router gereset.
Mijn man heeft een Galaxy S4 en die heeft geen Wifi problemen.
Deze maand is een dure maand, wat de telefoon betreft. Voor Vodafone is het een meevaller versie 7.1, want als je Googled zijn we niet de enige met dit probleem. Ik hoop bij de volgende update er vanaf te zijn.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Moniquem ,

Dit is een probleem wat Apple veroorzaakt heeft. Hier kan vodafone helaas niet doen.
Vermoedelijk had u zich opnieuw moeten aanmelden bij de router.
U kan boven in de statusbalk altijd zien of uw zich op wifi bevind of niet.

fneubauer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dit probleem ook. In de winkel werd me zojuist doodleuk verteld, "dan had je je telefoon maar niet moeten updaten, ik kan niks doen". Zelfs toen ik vroeg of hij opgestuurd kan worden, zei de medewerker "ik kan je niet helpen".

Ik betaal €52 pm, en nu nog meer doordat de software niet functioneert. Heb zelf al vanalles geprobeerd, maar niks hielp.

Ik neem aan dat Apple gewoon hun eigen software bijhoudt? Ik wil zsm een oplossing voor dit probleem.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic