nikkinaomi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[iPhone 4] van blackberry naar iphone met nummerbehoud

hallo,

ik heb maandag mijn abonnement verlengd en ben van een blackberry bold 9700 naar een iphone 4 gegaan. Ik heb hierbij gekozen voor nummerbehoud. Nou heb ik vandaag mijn iphone binnen gekregen en ik heb de nieuwe micro-sim erin gedaan. Maar nu heb ik alleen internet via wifi en ik kan er niet op gebeld/gesmst worden. Mijn oude simkaart heb ik weer in mijn blackberry gedaan en daarop heb ik geen internet meer, omdat ik een iphone abonnement heb. Maar als ik gebeld of gesmst wordt, krijg ik dat daarop binnen. Hoe krijg ik nu het netwerk op mijn iphone, zodat ik daar op gewoon kan bellen, smsen en internetten via mijn abonnement?

groeten,

Nikki
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Blizz

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes
Yo,
 
Het ligt niet zo zeer aan je mobiel 😉 je simkaartje is gewoon niet actief van Vodafone, bel met die gasten van Klantenservice en geef meteen even je simkaart nummer door van het nieuwe simkaartje. Dacht dat het begon met 893144.....
 
Grzz
 
Blizz

Bekijk in context

1 Reactie 1
Blizz

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes
Yo,
 
Het ligt niet zo zeer aan je mobiel 😉 je simkaartje is gewoon niet actief van Vodafone, bel met die gasten van Klantenservice en geef meteen even je simkaart nummer door van het nieuwe simkaartje. Dacht dat het begon met 893144.....
 
Grzz
 
Blizz
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic