gielus

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[iPhone 4]iPhone 4 landscape modus

Kan iemand mij helpen hoe ik mijn iPhone4 weer in landscape modus krijg. Als ik mijn iPhone horizontaal draai bij het bekijken van een foto komt de foto niet in volledige breedte van het scherm te staan. Rechtsboven in mijn scherm staat een icoontje met een crikel en een pijltje. De landscapoe modus staat blijkbaar uit. Welke instellingen moet ik wijzigen? Bedankt

MOD EDIT:

Gaarne het Topic openen in het juiste board. Dit board is voor iPhone 4S.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
HaroldR

Ontdekker
  • 2Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Als je 2 maal kort op de home knop druk, zie je onderaan alle open applicaties, sleep je naar links zie je helmaal links een icoon met een rond pijltje, als je die aanklickt komt er een slotje erbij of eraf, met slotje is automatisch roteren van je beeld vergrendeldt en on zonder draait deze meer met het kantelen van je telefoon

Bekijk in context

1 Reactie 1
HaroldR

Ontdekker
  • 2Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Als je 2 maal kort op de home knop druk, zie je onderaan alle open applicaties, sleep je naar links zie je helmaal links een icoon met een rond pijltje, als je die aanklickt komt er een slotje erbij of eraf, met slotje is automatisch roteren van je beeld vergrendeldt en on zonder draait deze meer met het kantelen van je telefoon
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic